Terug

Ik wil GEEN LID zijn!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

A. P.

Naar: Testaankoop

05/07/2025

Ik wil GEEN lid zijn en snap niet hoe ik plots lid ben. Gelieve mij onmiddelijk uit te schrijven en geen betalingen uit te voeren waar ik letterlijk niks aan heb. Ik heb geen enkele service gekregen en toch betaald. Alsook zou je zogezegd ledenvoordelen moeten hebben, maar absoluut nog niets van gemerkt. Om geen lid meer te zijn moet je een contactformulier invullen waar je dossiernummer wordt gevraagd, maar ik heb enkel een aansluitingsnummer gekregen wat niet voldoende is blijkbaar. Hoe ingewikkeld kunnen jullie het maken... Bij deze wil ik vanaf vandaag het lidmaatschap stoppen. Jullie telefonische diensten zijn ook niet beschikbaar dus doe ik het via deze weg. Bedankt voor het begrip.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: A. P.

07/07/2025

Beste abonnee, De stopzetting van je abonnement werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform