Terug

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, EMMA onbereikbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: EMMA Matelas

25/09/2023

Beste,ik bestelde op 21/08 een matras en enkele kussens.Volgens Emma zou dit geleverd worden voor 04/09 (matras) en voor 11/09 (kussens). Ik heb nog steeds niets ontvangen.Op 19/09 krijg ik een mail met de boodschap dat mijn pakket niet geleverd kon worden (kussens), maar geen nieuws over de matras.Ik ontving verschillende mails dat mijn pakket zogezegd onderweg is, maar er wordt nooit iets geleverd.- De track and trace links in mails werken niet, je kan dus onmogelijk je bestelling/levering opvolgen- Er wordt niet gereageerd op het contactformulier dat je via hun website kan invullen- De klantendienst is telefonisch niet bereikbaarOndertussen heb ik nog steeds niet ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform