Terug

ik wacht nog steeds na bijna 4 maand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

27/01/2024

Beste, op 5 oktober 2023 plaatste ik bestelling FIP6226PPSVPODit is het volgende item: The McCharmlys (Lp / vinylplaten) Verschenen op 6 oktober 2023 - THE MCCHARMLYS (MAGENTA) Intussen zijn we bijna 4 maand (!!!) verder, en heb ik dit nog steeds niet ontvangen. Ik contacteerde in december de klantendienst en kreeg gewoon als uitleg dat ze er niets over wisten.En vorige donderdag 18 januari contacteerde ik ze opnieuw. Ze gingen het uitzoeken en mij op de hoogte houden maar ik heb nog steeds niets terug gehoord.Het item zelf werd gereleased de dag nadat ik het besteld had, wat mij intussen al meer dan voldoende tijd lijkt om het tot bij mij te krijgen. En er staat bij het item wordt gewoonlijk binnen 2 tot 3 weken verzonden. Die termijn lijkt mij intussen al ettelijke keren overschreden.Ik weet dat ik mijn bestelling kan annuleren, dat is mij ook al 2 keer duidelijk gemaakt. Maar ik wens mijn bestelling gewoon te ontvangen. En gezien dit item nog steeds gewoon te koop staat op jullie website, en met een kortere wachttijd dat ik intussen al wacht, snap ik niet goed dat dit niet lukt.Dus kan ik eindelijk mijn bestelling ontvangen en duidelijkheid over wanneer die eindelijk komt? Met vriendelijke groetenSarah Van Tilborg

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

30/01/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.Voor het product The McCharmlys Édition Limitée Vinyle Magenta hebben wij momenteel helaas nog geen voorraad.Wij hebben hiervoor een aanvraag gedaan bij onze leverancier om te bevestigen dat wij deze nog kunnen ontvangen.Onze excuses voor het termijn die nodig is om uw bestelling te kunnen bevestigen en opsturen.Wanneer de leveringen binnenkomen zullen alle bestellingen in chronologische volgorde klaargemaakt en verzend worden.Onze excuses voor deze vertraging.In het geval dat u uw bestelling wenst te annuleren mag u gerust met ons contact nemen.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

26/02/2024

Beste, we zijn intussen weer bijna een maand verder sinds jullie bericht en bijna 5 maand sinds mijn bestelling.Ik vind het vreemd dat jullie in al die tijd er nog steeds niet in geslaagd zijn om mij mijn bestelling te bezorgen.Of zelf maar een deftig antwoord te voorzien. Jullie hebben aanvraag gedaan bij jullie leverancier... Ik heb jullie de eerste keer in december gecontacteerd, er ging toen al contact opgenomen worden met de leverancier... Die moet jullie op al die tijd toch al van een antwoord kunnen voorzien??? We zijn bijna maart!!!Ik wil mijn bestelling niet annuleren zoals ik al zei, ik wil ze ontvangen!met vriendelijke groeten Sarah Van Tilborg

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

26/02/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.Graag zouden wij deze product willen opsturen maar ondanks ons beste wil hebben wij dit product niet kunnen verkrijgen vanuit de leverancier.Momenteel hebben wij de verwachte leveringen nog niet binnengekregen en zijn wij aan het wachten achter de leveringen, spijtig hebben wij voor het ogenblik nog geen datum voor de bestelling kunnen verkrijgen.Wanneer de leveringen binnenkomen zullen alle bestellingen in chronologische volgorde klaargemaakt en verzend worden.Onze excuses voor deze vertraging.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform