Terug

Ik wacht al weken op eindmeterstanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: FLUVIUS

07/03/2023

Beste, ik beëindigde mijn contracten elek en gas bij Engie d.d. 31/12/2022. Ik wacht sinds dan op slotfacturen. Engie kan deze echter niet opmaken, omdat ze nog steeds geen eindmeterstanden van Fluvius ontvangen hebben. Kan u de eindmeterstanden aub asap versturen naar Engie? Ik heb digitale meters dus jullie hébben mijn meterstanden, ik ben nu al langer dan 10 weken aan het wachten, terwijl ik na maximum 6 weken slotfacturen zou moeten ontvangen hebben. Mvg

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: L. D.

09/03/2023

BesteIk heb contact opgenomen met onze dienst Marktwerking om de marktberichten in het Centraal Marktsysteem na te gaan.Mijn collega informeert mij dat de vorige leverancier van de klant, Engie, de nodige metergegevens heeft ontvangen op 07.01.2023.De verbruiken voor de periode 01.03.2022 - 01.01.2023 werden naar de leverancier verstuurd.Ik raad de klant aan contact op te nemen met Engie.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform