Terug

Ik voel me opgelicht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: bol.com

27/01/2022

Beste, deze klacht hangt samen met mijn bestelling van een Kaercher alleszuiger met factuurnr. 3905585587743 van 17/11/2021.Kennelijk is de mij firma FUN.RUS.CO er tijdens de bestelprocedure in geslaagd om mij ongemerkt en ongevraagd een zogenaamde dienst aan te smeren van €49/maand.Deze firma heeft kennelijk via de website van bol.com toegang gekregen tot mijn mastercard rekening. Men is er langs die weg in geslaagd om €98 van mijn rekening te halen.Ik ben bij mijn weten geen enkel formeel engagement bij fun.rus aangegaan. Er is in elk geval geen formeel spoor terug te vinden.Ik contacteerde zonder resultaat bol.com hierover via de chatbox.Ik heb zelf de obscure firma fun.rus via het internet kunnen opsporen en gelukkig de afbetalingen stopgezet.Ik acht bol.com verantwoordelijk voor deze gang van zaken en voel me opgelicht.Graag wil ik in de eerste plaats deze laakbare praktijk aankaarten. En ten tweede vraag ik terugbetaling van €98.

Berichten (1)

M. L.

Naar: bol.com

14/02/2022

Bol.com, ik voel mij nog steeds opgelicht door het kopen op uw webwinkel. Eigenlijk nu nog meer, want u laat mijn eerdere klacht-e-mail onbeantwoord. Laat staan dat u mij, zoals gevraagd, terugbetaald.Door de aankoop van een Kaercher alleszuiger op 17/11/2021 heeft u de voor mij obscure firma Fun.Rus.co zodanig geniepig en ongewenst gefaciliteerd dat ze, zonder dat ik mij daar van bewust was, automatisch toegang kregen tot mijn mastercard rekening. Zo hebben ze, zonder enig document en zonder enige prestatie, €98 van mijn rekening kunnen halen, nog voor ik kon ingrijpen.De alleszuiger kost mij op die manier €158 ipv €60.U weet, ik vraag twee dingen:- terugbetaling van €98.- ervoor zorgen dat geen partijen zijdelings zomaar stommelings, zonder informatie, zonder enige bevestiging of mogelijkheid tot herroeping toegang krijgen tot de rekening van uw klanten om geniepig ongewenste diensten aan te rekenen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform