Bol.com, ik voel mij nog steeds opgelicht door het kopen op uw webwinkel. Eigenlijk nu nog meer, want u laat mijn eerdere klacht-e-mail onbeantwoord. Laat staan dat u mij, zoals gevraagd, terugbetaald.Door de aankoop van een Kaercher alleszuiger op 17/11/2021 heeft u de voor mij obscure firma Fun.Rus.co zodanig geniepig en ongewenst gefaciliteerd dat ze, zonder dat ik mij daar van bewust was, automatisch toegang kregen tot mijn mastercard rekening. Zo hebben ze, zonder enig document en zonder enige prestatie, €98 van mijn rekening kunnen halen, nog voor ik kon ingrijpen.De alleszuiger kost mij op die manier €158 ipv €60.U weet, ik vraag twee dingen:- terugbetaling van €98.- ervoor zorgen dat geen partijen zijdelings zomaar stommelings, zonder informatie, zonder enige bevestiging of mogelijkheid tot herroeping toegang krijgen tot de rekening van uw klanten om geniepig ongewenste diensten aan te rekenen.