Terug

Ik probeer jullie meer dan 45 minuten te contacteren maar ik krijg steeds de melding we verbinden u

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. A.

Naar: Testaankoop

04/04/2024

Ik annuleer mijn contract met jullie. Domicielering is stopgezet!

Berichten (8)

Testaankoop

Naar: R. A.

04/04/2024

Beste abonnee,Wij hebben uw verzoek intern doorgegeven zodat uw dossier zo spoedig mogelijk kan worden in orde gebracht.Wij gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: R. A.

02/05/2024

Beste heer Aerts,De stopzetting van je abonnement werd op 24 april door onze abonnementendienst in orde gebracht.Je ontving hierover een mail ter bevestiging.Twijfel niet om te reageren op die mail van 24 april (met het dossiernummer 09668874) van onze abonnementendienst of op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

R. A.

Naar: Testaankoop

24/06/2024

Ondanks dat we bericht kregen dat ons abonnement werd stopgezet blijven jullie herinneringen sturen om te betalen! Mag ik vragen DRINGEND die te willen aanpassen…ik hou niet van zulke emails die dreigend overkomen!

Testaankoop

Naar: R. A.

25/06/2024

Geachte heer Aerts,Wij hebben je verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken.Met vriendelijke groet Abonnementendienst.

R. A.

Naar: Testaankoop

10/07/2024

Ik,probeerde reeds van in maart om jullie telefonisch te bereiken om mijn contract met jullie stopt te zetten…maar ik kreeg eenmaal een verbinding van een man die mij allerlei vragen stelde en eindigde met u heeft 10 op 10 geantwoord op mijn vragen en ik verbind u dan ook door met de betreffende afdeling…verbinding werd na 10 min weer verbroken! Het enige dat ik kon doen was uiteindelijk de domiciliering stop zetten en een klacht tegen jullie bedrijf in te dienen….jullie beweren nu dat ik het laatste maand abonnement verschuldigd ben dit waar jullie zelf in gebreke bleven ….sorry maar dit gaat er echt over …jullie waren nooit bereikbaar heb dit dagen aan een stuk geprobeerd …

Testaankoop

Naar: R. A.

10/07/2024

Geachte heer,Onze excuses voor de lange wachttijden in de loop van de maand maart.Onze abonnementendienst ontving erg veel oproepen en deed al het mogelijke om iedereen zo snel mogelijk te helpen. De stopzetting kan doorgegeven worden per mail via onze contactpagina test-aankoop.be/contact/contacteer-ons, via een eenvoudige brief of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 028923700.Op 04 april werden wij, op het nummer 028923700, gevraagd om je abonnement te stoppen. Dit werd in orde gebracht en je abonnement werd beëindigd met ingang van 01/05/2024.Wij ontvingen voor die datum geen mail, brief of telefonische oproep over de stopzetting van je abonnement.Wij hopen je hiermee te hebben geïnformeerd.Twijfel niet om te contacteren op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.

R. A.

Naar: Testaankoop

25/07/2024

Beste het is niet mijn schuld dat jullie diensten weken niet bereikbaar waren om ons contract af te sluiten! Het probleem is bij jullie en niet bij ons…,uiteindelijk heb ik inderdaad op 4 april een email gestuurd omdat telefonisch of er werd niet opgenomen en toen ik al eens iemand aan de telefoon kreeg op een kinderlijke manier ( u heeft 10/10 mevr al uw antwoorden zijn correct en ik verbind u nu door…..) werd de verbinding alweer verbroken…. Nu durft u te beweren dat ik de nodige inspanningen niet gedaan heb terwijl u zelf aan heeft dat het nog tot 24/4 duurde vooraleer u ons abonnement stop zette…. Wat voor een werking is dit? Ik weiger te betalen omdat u nalatig was en u nooit de nodige inspanningen deed om ons contract correct af te sluiten,,,, trouwens de eerste 3 maanden waren gratis en toen konden we aan een verminderd tarief 1 jaar instappen,… raar dat we na 1 jaar reeds de volle pot dienden te betalen… nooit 3 maanden gratis gekregen…. Wat een foute werking!

Testaankoop

Naar: R. A.

25/07/2024

Geachte heer,De stopzetting kan doorgegeven worden per mail via onze contactpagina test-aankoop.be/contact/contacteer-ons, via een eenvoudige brief of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 028923700.Op 04 april werden wij, op het nummer 028923700, gevraagd om je abonnement te stoppen. Dit werd in orde gebracht en je abonnement werd beëindigd met ingang van 01/05/2024.Wij ontvingen voor die datum geen mail, brief of telefonische oproep over de stopzetting van je abonnement.Om misverstanden te vermijden, ontvang je na inschrijving van ons een bevestigingsbrief met een gedetailleerd overzicht van de abonnementsvoorwaarden alsook het tarief van het abonnement.Wij hopen je hiermee te hebben geïnformeerd.Twijfel niet om te contacteren op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt.Mailen kan via het contactformulier test-aankoop.be/contact/contacteer-ons op onze website.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.

Bemiddeling door Testaankoop 25 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform