Terug

ik ontvang regelmatig geen krant

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. D.

Naar: DE STANDAARD

07/08/2025

Regelmatig ontvang ik geen krant niettegenstaande dat ik dat al tientallen keren heb gemeld aan de klantenservice

Berichten (1)

DE STANDAARD

Naar: L. D.

09/09/2025

Beste Bij deze bevestig ik dat onderstaande klacht onderling met de klant afgehandeld werd. Met vriendelijke groet Robby Van Rossum Customer Services Manager Mediahuis Katwilgweg 2 B-2050 Antwerpen www.mediahuis.be Van: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 7 augustus 2025 16:16 Aan: onlineservice@standaard.be Onderwerp: ik ontvang regelmatig geen krant ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform