Terug

Ik mag voucher niet omboeken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Social Deal BV

21/11/2022

Beste, ik heb een voucher gekocht, maar het is moeilijk om die nog op tijd te gebruiken. Daarom vroeg ik via Whatsapp aan de klantendienst om om te boeken, maar dat wordt mij geweigerd. Nochtans staat er bij de aankoop Koop zonder zorgen, want jouw aankoop is 100% verzekerd (meer info). Als je daarop doorklikt, staat er: Dit betekent dat je gratis kunt omboeken gedurende de volledige geldigheid van de deal. Indien gewenst kun je ook omboeken naar een deal van een ander bedrijf.link naar de voucher: https://www.socialdeal.be/deals/mechelen/skinica/raak-weer-helemaal-in-shape-met-1-of-3-cryskin-sessies-bij-skinica-zeg-vaarwel-tegen-die-overtollige-kilos-antwerpen-mechelen/?view=force#extra-terms

Berichten (6)

Social Deal BV

Naar: E. V.

21/11/2022

Goedendag,Leuk dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, we zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren.Wist je dat we ook via WhatsApp bereikbaar zijn? Dat kan gewoon via ons algemene nummer, wel zo handig!Heeft het spoed? Bel ons gerust!91030:2372726'‹'‹KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MD's'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

Social Deal BV

Naar: E. V.

22/11/2022

Beste'‹,'‹Hartelijk dank voor je bericht.'‹'‹In het account zie ik dat de aankoop is gedaan op 4 september en de deal geldig is tot en met 9 december.'‹Je hebt dus 3 maanden de tijd om de behandeling in te plannen.Het omboeken van een deal gedurende de geldigheid is mogelijk wanneer een dienst niet geleverd kan worden.In dit geval kan de dienst als ik het goed begrijp wel geleverd worden, wat is de reden dat je de deal wilt annuleren?'‹Ik hoor het graag.Met vriendelijke groet,Sascha Op Ma, 21 Nov om 8:22 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 91030:2372726'‹'‹KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MD's'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link. 91030:2372726'‹'‹KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MD's'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

E. V.

Naar: Social Deal BV

22/11/2022

Beste,Zo staat het toch niet geadverteerd op jullie website? Dat je een reden moet opgeven voor het omboeken of dat de garantie enkel geldt indien de service niet geleverd kan worden? Er staat letterlijk:Koop zonder zorgen, want jouw aankoop is 100% verzekerd (meer info)"."Dit betekent dat je gratis kunt omboeken gedurende de volledige geldigheid van de deal. Indien gewenst kun je ook omboeken naar een deal van een ander bedrijf." Dus als u mij nu zegt dat ik niet mag omboeken, dan is dit misleidende reclame.Met vriendelijke groeten,Eline

Social Deal BV

Naar: E. V.

22/11/2022

Goedendag,Leuk dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, we zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren.Wist je dat we ook via WhatsApp bereikbaar zijn? Dat kan gewoon via ons algemene nummer, wel zo handig!Heeft het spoed? Bel ons gerust!92011:2372726'‹'‹KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MD's'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

Social Deal BV

Naar: E. V.

22/11/2022

Goedendag,Leuk dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, we zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren.Wist je dat we ook via WhatsApp bereikbaar zijn? Dat kan gewoon via ons algemene nummer, wel zo handig!Heeft het spoed? Bel ons gerust!92017:2372726'‹'‹KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MD's'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

Social Deal BV

Naar: E. V.

23/11/2022

Beste,Hartelijk dank voor je bericht.In de onderste alinea van het artikel kan je het volgende vinden:''Mocht in het onwaarschijnlijke geval de dienst niet geleverd kunnen worden,dan staat Social Deal garant voor het aankoopbedrag.'''‹Wij staan dus enkel garant voor het omwisselen en/of het aankoopbedrag wanneer een dienst niet geleverd kan worden.Voor deze keer zal ik een éénmalige uitzondering maken en de voucher voor je annuleren.Je ontvangt het bedrag als saldo op je account. Dit wordt automatisch verrekend met je volgende aankoop en is onbeperkt geldig.'‹Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dit graag.Met vriendelijke groet,Sascha Op Di, 22 Nov om 7:59 PM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 92011:2372726'‹'‹KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MD's'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link. 92011:2372726'‹'‹KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MD's'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform