Terug

Ik krijg niet meer wat ik bestelde

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. W.

Naar: Bongo

07/05/2023

Beste,Ik bestelde bij jullie: 3 overnachtingen en een 3-gangendiner in Hotel Montanus in Brugge (e-Bongo) voor de waarde van 599€90. (Bongo-nummer - 381040709)Deze bon was geldig tot 15 januari 2024.Ik wil deze vastleggen en stel vast dat ik maar 2 overnachtingen meer krijg ipv 3.Ik krijg de melding op mijn account:Er zijn jammer genoeg geen beschikbare belevenissen in deze cadeaubon. Gelieve je cadeaubon om te ruilen. Onze excuses voor dit ongemak.Als ik deze dan wil omruilen kan ik in een cabine in Oostende gaan slapen of naar Berlijn rijden.Als jullie mij deze 3 nachten niet meer kunnen aanbieden, maar 2 nachten in dezelfde accommodatie dan wel, had ik graag mijn geld terug gekregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform