Terug

Ik krijg mijn voorschot niet terug.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. A.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

14/04/2023

Beste, op 17/01/2023 bestelde we bij Belga meubel een volledige slaapkamer, eetkamer en zetels. Alles verliep goed tot het moment van afhaling was aangekomen, 2 dagen voor de afhaling werd ons door de verkoper verteld dat alles aanwezig was en we deze kunnen afhalen zodra we wouden. De dag van afhaling op 12/4/2023 bleek onze zetel er niet te zijn?? (Zie bestelling geplaats op 17/1/23)Na een gesprek met de verantwoordelijke liet hij ons weten dat we 1 a 2 weken extra zouden moeten wachten. Wat voor ons al teveel was aangezien de bestelling in januari is geplaatst maar goed. Een dag later kreeg ik telefoon van de winkel om mij te vertellen dat de zetel nog eens 2weken later zal toekomen?? 4 weken dus in totaal! Ik heb ergens anders mijn zetels besteld identiek dezelfde gisteren besteld vandaag geleverd. Ik wil de bestelling van de zetel annuleren en eis mijn voorschot van 299€ voor de zetel terug maar ik kreeg als antwoord ‘ die krijgen jullie niet terug ´. Verkoop service is magnifiek maar de service erna is een ramp!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform