Terug

ik krijg mijn geld niet terug na retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Large Popmerchandising

11/05/2023

Beste, Ik heb op 22februari 2023 2 broeken gekocht op de large maar de maten waren totaal niet voor mij bestemd dus heb ik deze de dag zelf direct retour gemeld en opgestuurd. Op 28 februari 2023 krijg ik een bevestigingsmail dat de winkelketen De Large mijn retour heeft ontvangen. Ik quote van de mail : Wij hebben je retourzending voor bestelling 1312136929 ontvangen en verwerkt. Je geld zal worden terugbetaald binnen 3- 5 werkdagen.Na even wachten ( langer dan 2 weken ) neem ik via een chat van hun site contact op in de vraag waar mijn geld blijft. Ze vertelden mij dat door een systeem wijziging alles wat vertraging heeft. Ok ik begrijp dit wel dus ik wacht nog langer. Maar ik blijf niks krijgen , na opnieuw contact te hebben vonden ze zelf eerst mijn retour niet terug maar na even zoeken vonden ze die terug in het oude systeem en ging ze alles doorgeven aan de boekhouding. Intussen 4chats met verschillende mensen en 2.5 maand verder heb ik nog altijd niks terug en iedere keer het zelfde verhaal dat ze het doorgeven met jammer genoeg niks.Na opzoeken op het internet ben ik zelf niet de enige en is die systeem wijziging al lopende van november 2022.Ik heb screenshots van de chat en heb nog alle mails maar die kan ik jammer genoeg niet doorgeven via dit bericht.Ik wacht spannend op een tegen reactie van jullie.Met vriendelijke groetVervenne Dennis

Berichten (4)

Large Popmerchandising

Naar: D. V.

12/05/2023

Beste Dennis,Wij hebben onderstaand ontvangen.Na controle, klopt het dat het bedrag nog niet is teruggeboekt.Hiervoor heb ik deze nu op de urgentielijst geplaatst, van onze boekhouding.Wat onze systeemomstelling betreft, deze is niet sinds november 2022 begonnen.Wij hebben een geheel nieuw systeem gekregen eind februari. Net op moment dat je retour bij ons binnen is gekomen, vandaar dat deze ook in ons oude systeem staat op 28 februari. En de credit nota handmatis aangemaakt in ons nieuwe systeem.Hopende je zo voldoende te hebben geinformeerd.AnitaMaak altijd gebruik van de reply-knop wanneer je reageert op dit bericht en laat aub alle voorgaande correspondentie in je antwoord staan.Dit voorkomt onnodige vertraging bij de behandeling van je mail.Live Loud!De LARGE crew

D. V.

Naar: Large Popmerchandising

14/05/2023

Beste, Ik hou mijn rekening in de gaten en hou je op de hoogte Met vriendelijke groetVervenne Dennis

D. V.

Naar: Large Popmerchandising

31/05/2023

Intussen sinds jullie laatste contact zijn 10 werkdagen exl. brug en feestdagen gepasseerd terwijl normaal gezien dit maar 3 tot 5 werkdagen duurt. Sinds het ontvangen van het retour aan jullie kant zijn welgeteld 61werkdagen gepasseerd exl. brug en feestdagen.

D. V.

Naar: Large Popmerchandising

22/06/2023

Ik krijg een mail van jullie op 13/06/2023 i.v.m een credit nota met het juiste bedrag, verder nog altijd geen teruggave van mijn geld !!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform