Terug

Ik krijg geen factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

28/07/2022

Beste,Op vliegtickets.be heb ik vliegtickets gekocht naar Bologna van Schiphol met KLM (boekingnummer: 21269228). De betaling gebeurde automatisch op het platform. Achteraf ontving ik geen factuur. Bij de voorwaarden van vliegtickets.be staat het volgende: Let op! Er wordt standaard geen aparte factuur gestuurd. Deze kan evt. op verzoek achteraf naar je gemaild worden. op deze pagina: https://www.vliegtickets.be/klantenservice/reserveren/boekingsbevestiging-en-factuur/. Via de customer service van vliegtickets.be heb ik twee aanvragen ingediend om de factuur alsnog opgestuurd te krijgen (aanvraag tickets #5297895 en #5268191). Intussen is een maand voorbij gegaan en heb ik nog steed geen officiele factuur ontvangen en werd er niet gereageerd op mijn aanvragen. Ook vie het telefoonnummer is het niet mogelijk contact op te nemen met vliegtickets.be.Mijn reis naar Bologna was in functie van mijn werk. Ik heb zelf deze tickets moeten voorschieten, maar kan dit bedrag niet terugvorderen zolang ik geen officiële factuur ontvang. In geen enkele email van vliegtickets.be (boekingsbevestiging, boarding pass, etc.) wordt vermelding gemaakt van het betaalde bedrag. Anders dan mijn eigen bankafschrift (wat niet voldoende is voor een terugbetaling) heb ik dus geen bewijs dat deze transactie heeft plaatsgevonden.Dit is onaanvaardbaar.

Berichten (3)

VLIEGTICKETS.BE

Naar: E. R.

28/07/2022

Beste klant,Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen. Er is een referentienummer voorje e-mail aangemaakt: 5356652. Een klantenservice medewerker zal je verzoek inbehandeling nemen en je persoonlijk op de hoogte brengen.Gemiddeld ontvang je binnen een week reactie, mocht je vlucht eerder zijn danontvang je natuurlijk eerder een reactie.Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, danken we je voor jebegrip.Met vriendelijke groet,Klant contact center

VLIEGTICKETS.BE

Naar: E. R.

28/07/2022

Beste Emmanuel,Wij willen u mededelen dat onze collega's in de backoffice bezig zijn met uwverzoek (een factuur) en zij zullen u op de hoogte houden. Hartelijk dank vooruw geduld en begrip. Met vriendelijke groetenTrès cordialementMitfreundlichen Grüßen. Miguel van Vliegtickets.be Klant Contact Center Email:contact@vliegtickets.be--Customer Care TeamEl Jue Jul 28 11:23:48 2022, klachtenbox@test-aankoop.be escribió:

VLIEGTICKETS.BE

Naar: E. R.

26/08/2022

Dear Mr.Ms.Thank you for contacting us.We would like to inform you that the requested invoice has been sent in aseparate email, so please remember to verify your spam folder. If you have notreceived the invoice in the following hours, please contact us again replyingto this email.Kind regards,--EstherEl Jue Jul 28 17:55:00 2022, msantana escribió: Beste Emmanuel, Wij willen u mededelen dat onze collega's in de backoffice bezig zijn met uw verzoek (een factuur) en zij zullen u op de hoogte houden. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groetenTrès cordialement / Mit freundlichen Grüßen. Miguel van Vliegtickets.be Klant Contact Center Email: contact@vliegtickets.be -- Customer Care Team El Jue Jul 28 11:23:48 2022, klachtenbox@test-aankoop.be escribió:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform