Terug

Ik krijg geen afrekening van elektriciteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Luminus

19/12/2023

Ik woon sedert september 2021 in een nieuw huis. Ik kreeg reeds jaarafrekeningen voor de gas maar nog nooit voor elektriciteit. Ik nam al regelmatig contact op met de medewerkers via chat en klachtendienst. Zij leggen het probleem bij Fluvius. Fluvius beweert dat ze vorig jaar februari zowel gas als elektriciteit hebben door gestuurd. Het probleem wordt maar niet opgelost. Ik heb geen idee of mijn maandvoorschotten voldoende zijn. Ik heb schrik dat de afrekening misschien enorm groot zal zijn. Hoe kan ik dringend een afrekening verkrijgen? Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform