Ik ben meer dan een week geleden overgeschakeld van Telenet naar Orange voor mijn gsm-abonnement. Eerst en vooral lukte de activatie van mijn simkaart niet en Orange ging me een nieuwe simkaart toesturen. Uiteindelijk werkte de oorspronkelijke simkaart toch, en hebben ze de nieuwe simkaart niet meer opgestuurd. Ik merkte dat mensen met een Telenet nummer mij niet meer konden bellen op mijn Orange nummer. Hiervoor belde ik 2x naar de klantendienst van Orange, waar ze mij vertelden dat alles bij hen in orde stond en dat het probleem aan de andere mensen moest liggen. Ze gingen een dossier opmaken en doorsturen naar de achterliggende dienst. Ik belde toen zelf naar Telenet om te vragen of er daar een probleem was, en die wisten mij te zeggen dat Orange de overdracht van mijn nummer nog niet volledig had voltooid en dat daar het probleem lag. Bij Orange zelf dus. Ik belde terug naar Orange (3de keer) om hen dat mee te delen. Opnieuw kon men mij niet verder helpen en moest ik wachten tot de achterliggende dienst mij zelf opbelde. Een dag later, kreeg ik telefoon van de achterliggende dienst en die zeiden mij dat alles bij hen in orde was, en het probleem dus niet aan hen lag. Na doordringen, vonden ze toch de fout en zeiden ze mij dat ik een sim vernieuwing moest doen. Ik gaf aan dat ik binnen 4 dagen op reis vertrok en men zei dan dat ik naar de winkel moest gaan, en ze daar het snelst het probleem voor mij konden oplossen. Ik ging naar de winkel van Orange, waar die man mij vertelde dat hij dit niet kon oplossen en dat de achterliggende dienst dit moest doen. Ik belde terug naar de klantendienst, waar ze opnieuw een dossier openden en nu moet ik opnieuw wachten tot wanneer de achterliggende dienst mij opnieuw belt. De dienstverlening van Orange is enorm slecht, ik word constant doorverwezen zn niemand kan mij helpen. Men beseft niet dat dit een dringend probleem is, en komt ook niet met een oplossing of korting.