Terug

Ik kan mijn refund niet toepassen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Lastminute.com

04/04/2024

Eerst maakte ik een boeking voor een hotel met een vlucht. De vluchtdatum werd gewijzigd, maar na navraag werd de hotelreservering niet bijgewerkt.Vervolgens werd de vlucht geannuleerd en vroeg ik om restitutie. Als gevolg van de annulering zou ik 50 euro minder ontvangen voor de restitutie, maar 25 euro meer als ik ervoor koos om de restitutie op mijn account te ontvangen. Ik koos voor het laatste.Daarna maakte ik een nieuwe boeking en deed een eerste betaling. Bij ontvangst van de vouchercode kwam ik erachter dat er twee beperkingen waren: deze kon alleen aan het begin van het boekingsproces worden toegevoegd en moest afkomstig zijn van hetzelfde e-mailaccount.Na contact op te hebben genomen met de helpdesk werd mij meegedeeld dat een annulering met volledige restitutie om opnieuw te boeken niet mogelijk was, wat resulteerde in het verlies van het geld voor de vluchten.Ik ben momenteel bezig met het indienen van een klacht en hoop nog steeds dat ze de restitutie aan mijn huidige boeking zullen toevoegen. Deze situatie is onaanvaardbaar. Geld verliezen door annuleringen en het wijzigen van voorwaarden na het selecteren van een optie is frustrerend en oneerlijk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform