Terug

Ik kan geen producten toevoegen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. E.

Naar: Scarlet

05/02/2024

Beste, op 31-10-2023 ging ik over van Proximus naar Scarlet. Ik was reeds klant Nr 20025191 en daar is alles OK. Maar bij het maken van een account met Nr 4033892 is er iets misgelopen. Ik kan een account maken maar dan komt de vraag op mijn Pc scherm Producten toevoegen en er gebeurd NIETS. Ik kan niet zien hoeveel ik verbruik en ook niet hoeveel Gb ik nog heb op mijn abonnement enz....Ik schreef mails, ik telefoneerde, de mensen van Scarlet zijn vriendelijk maar NIEMAND lost het probleem op. Als het perfect werkt met 1 abonnement waarom werkt het NIET met het andere. Wat heb ik mis gedaan????? Groetjes, Pierre Electeur echtgenote van Yvonne Le Maire (het abonnement staat op haar naam) op AANRADEN van Scarlet. Het Proximus abonnement stond ook op haar naam.

Berichten (3)

Scarlet

Naar: P. E.

13/02/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01965529-18 met als Scarlet referentie 4033892 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat wij per post een nieuwe activatiecode hebben opgestuurd om een nieuw gebruikersnaam aan te maken om toegang te hebben op mijn.scarlet. Wat betreft my.proximus zal u niets kunnen doen omdat u geen actieve producten hebt bij Proximus.Wij hopen je hiermee alvast voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

P. E.

Naar: Scarlet

16/02/2024

Geachte Nancy L.,U schrijft dat u per brief een nieuwe activatiecode opstuurde. Tot op heden 16-02-2024 heb ik NIETS ontvangen langs de Post. Het is reeds jaren dat wij hier in onze straat klachten hebben over de postbedeling. Hoeveel weken moet ik nog wachten? Sorry maar mijn probleem zal zo niet opgelost geraken.Groeten, Pierre Electeur echtgenoot van Yvonne Le Maire

Scarlet

Naar: P. E.

20/02/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01965529-18 met als Scarlet referentie 4033892 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u meedelen dat wij een nieuwe password naar het email adres:ep9391ep@gmail.com hebben gestuurd, zodat jullie toegang kunnen hebben op mijn.scarletTot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform