Terug

Ik kan geen factuur bekomen van een aangekocht product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: KREFEL

04/02/2020

Beste,Op 4 december heeft mijn moeder een nieuw kookplaat gekocht omdat haar gebarsten was. Dit gemeld aan de verzekeringsmaatschappij en we mochten een nieuwe gaan kopen. Deze hebben we gekocht inclusief de plaatsing en extra garantie. Om een terugbetaling te krijgen van de verzekeringsmaatschappij hebben we een factuur nodig. Krëfel werkt met de blauwe bonnen en zelfs na de plaatsing hebben we geen factuur ontvangen. Dus zelf naar Krëfel Hasselt gebeld en deze vertelden ons om contact op te nemen met de hoofdzetel. Dit dus ook gedaan en na 20 minuten iemand aan de lijn en we gingen deze via mail ontvangen. Na een maand nog steeds niet ontvangen. De verzekeringsmaatschappij heeft zelf contact opgenomen met de hoofdzetel en men ging de factuur doorsturen. Tot op heden nog steeds niet ontvangen. Wij zijn dus al twee maanden aan het wachten op een simpele factuur van aankoop. De verzekeringsmaatschappij kan onze kosten niet terug betalen zonder de factuur. Ik vind het schandalig dat dit zo lang duurt zeker omdat we het jaar voordien nog een volledige keuken hebben gekocht bij Krëfel. Gelieve ons zo snel mogelijk een factuur door te sturen zodat de opgelopen kosten vergoed kunnen worden.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: K. W.

04/02/2020

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: Ik kan geen factuur bekomen van een aangekocht product (CPTBE00818883-09)klachtenbox to:customercare04/02/2020 17:23


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform