Terug

Ik heb probleem met elegant

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: ELEGANT

15/11/2023

Ik heb mail gekregen vandaag met 2681,89 euroWat moet ik doen

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: M. M.

20/11/2023

Beste,Wij hebben uw klacht goed ontvangen omtrent het klantennummer K2408081-56.Onderstaande mail werd ook verstuurd naar de ombudsdient:In bijlage kan u een digitaal ondertekend contractterugvinden. Dit werd opgemaakt naar aanleiding van uw telefoongesprek metArcum Telesales Adviseur Lia Smith telefoongesprek van 13/07/2022.Het openstaand saldo van 2681,89 euro dient betaaldte worden aan Elegant voor de periode dat wij geleverd hebben, dit van14/08/2022 - 12/01/2023.Dit bedrag kan u betalen op het rekeningnummer BE937340 3335 4467 Met K2408081-56 als referentie.Met vriendelijke groeten,VirginieUw Elegant-dossierbeheerderElegantKleine Nieuwedijkstraat 53/22800 Mechelen------------------- Oorspronkelijk bericht ------------------- éééé

Bemiddeling door Testaankoop 18 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform