Terug

Ik heb opgezegd en teruggestuurd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. G.

Naar: Telenet

22/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 27/12/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 747,68 Dat moet echter een vergissing zijn: ik ben maanden geleden overgestapt naar mobile Vikings die gingen alles met jullie stopzetten ik moest hier niks voor doen ik heb een mail gestuurd naar jullie voor het verzend ticket voor de decoder en die heb ik dan ook opgestuurd naar jullie ! Ik ga dit niet betalen !!! Mijn klantennr van Telenet is 112939785 als jullie dit niet laten vallen wil ik hiermee naar de arbeidsrechtbank gaan Mvg Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € [bedrag], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 22 januari 2025

Telenet

Naar: D. G.

22/01/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-33684465 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform