Terug

Ik heb mijn cadeau niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: Testaankoop

11/09/2024

Korte beschrijving van uw probleem Wat moet ik doen als ik geen welkomstgeschenk heb ontvangen?

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: D. S.

12/09/2024

Beste Abonnee,Mevrouw Shammout,Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op desite van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief.Je welkomstbrief kan je terugvinden op onze website test-aankoop.be in je persoonlijke ruimte: ‘Mijn persoonlijke ruimte - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - download de pdf. Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummerhiervoor in op de webpagina giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie.De 80 punten van je voucher worden dan ongeveer 3 weken na de ontvangst van de 2€ voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Wij hebben dit op 27/08/2024 in orde laten brengen. Normaal gezien, ontving je de welkomstmail en de verwittiging dat je punten actief staan. (Misschien zijn deze mails tussen je spamberichten terecht gekomen?)Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur ons een mailtje viahet contactformulier op de site van giftin.be. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform