Terug

Ik heb een televisie gekocht en betaald online. De TV nooit bezorgd en krijg ook mijn geld niet teru

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. A.

Naar: Elektro Lommelen

10/01/2024

Beste In Oktober 2023, bestelde ik een televisie 4K UHD LED Smart TV bij Elektro Lommelen BE55PUS7607/12 Philips55PUS7607/12 * 1 €427,00 en heb dit bedrag via online bankieren betaald.Ik kreeg een bevestiging over wanneer de TV bezorgd zou worden. Vervolgens kreeg ik niets te horen en heb ik diverse mails gestuurd. Eerst waren er problemen met de leveranciers en zou het einde dit jaar komen. Dan was het een andere aanbieding voor een andere TV of terugbetaling. Ik heb na maanden aangegeven mijn geld terug te willen zodat ik een andere TV bij een ander bedrijf kan kopen. Zij geven aan dat de terugbetaling in hun systeem is verwerkt maar ik ontvang nog steeds niets terug. Zij zijn telefonisch niet bereikbaar en je krijgt vage en onpersoonlijke mails en geen antwoord op je vraag. Dit is echt oplichting en wil graag ook aangifte doen bij de politie.

Berichten (9)

Elektro Lommelen

Naar: F. A.

10/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 734067283.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 734067283.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 734067283.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

F. A.

Naar: Elektro Lommelen

11/01/2024

BesteIs weer een automatische mail met een ticket nummer waarbij u nog steeds geen antwoord geeft op mijn vraag en de toezegging dat ik mijn geld terug gestort krijgen ik wil graag van u antwoord op wanneer u mijn betaling teruggestort op mijn rekening zodat ik weer verder kan in plaats van steeds mij een ticket nummer te sturen a.u.b. zo snel mogelijk mijn terugbetaling storten op mijn rekening zodat ik dit dossier kan afsluiten en verder kan met vriendelijke groet

Elektro Lommelen

Naar: F. A.

11/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 734211518.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 734211518.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 734211518.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

F. A.

Naar: Elektro Lommelen

17/01/2024

Beste op 11 januari jl. heeft u een bericht gestuurd over dat u contact met mij zou opnemen over de eventuele terugbetaling van mijn bestelling die nooit geleverd is ik heb tot op heden nog steeds niks van u vernomen kunt u a.u.b. deze week nog reageren op mijn verzoek om de terugbetaling te realiseren zodat ik weer verder kan en de situatie op de zaak met u kan afronden en afsluiten dank u wel met vriendelijke groet

F. A.

Naar: Elektro Lommelen

04/02/2024

Beste u heeft aangegeven dat de terugbetaling is verwerkt in uw administratie. Dit is het enige bericht als antwoord op mijn duidelijke vraag wanneer u denkt dat ik de terugbetaling ook daadwerkelijk op mijn rekening kan ontvangen??. U geeft eigenlijk geen antwoord op mijn vraag. Het is nu maanden (oktober 2023) geleden en nog steeds bent u online actief met het verkopen van verschillende artikelen. Hoe kunt u dit doen? AUB mijn terugbetaling nu terugstorten of ik zal in België aangifte komen doen bij de politie en zal mijn verzekering inschakelen.!

Elektro Lommelen

Naar: F. A.

04/02/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 741051764.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 741051764.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 741051764.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

F. A.

Naar: Elektro Lommelen

09/02/2024

Beste u heeft aangegeven dat de terugbetaling is verwerkt in uw administratie. Dit is het enige bericht als antwoord op mijn duidelijke vraag wanneer u denkt dat ik de terugbetaling ook daadwerkelijk op mijn rekening kan ontvangen??. U geeft eigenlijk geen antwoord op mijn vraag. Het is nu maanden (oktober 2023) geleden en nog steeds bent u online actief met het verkopen van verschillende artikelen. Hoe kunt u dit doen? AUB mijn terugbetaling nu terugstorten of ik zal in België aangifte komen doen bij de politie en zal mijn verzekering inschakelen.!

Elektro Lommelen

Naar: F. A.

09/02/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 742595201.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 742595201.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 742595201.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

F. A.

Naar: Elektro Lommelen

02/03/2024

Hallo kunt u mij nu een keer echt serieus antwoord geven op de vraag wanneer ik mijn terugbetaling kan verwachten?Ik zal echt aangifte bij de politie in Belgie doen tegen uw wanpraktijken en via mijn verzekering mijn geld terughalen.@!! AUB mijn geld terugstorten’


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform