Terug

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht met een fabrieksfout

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Dynafix

18/03/2022

Beste, Ik heb 4 januari een gsm gekocht Samsung s21 Ultra (€950) nieuw in Genk in een winkel. De eerste dag nog had ik gemerkt dat de batterij snel plat ging. Maar ik dacht dat het onmogelijk was omdat het nieuwe gsm is. Na 2 weken verschenen er problemen laaide traag, batterij ging snel plat, werd vanzelf warm en het scherm blokkeerde paar keren. Ik had geen tijd om die direkt te brengen en te zeggen wat de probleem was. Maar toen ik gegaan was de man zei dat ik mijn gegevens moest zetten in mijn laptop en hij mij een vervangtoestel gaat geven zodat de andere gsm naar de service kon. Ik heb al die klachten verteld aan de man hij heeft alles naar de service gestuurd. 2 weken bleef de gsm in het service Dynafix. Toen ik de gsm terug had hadden zij alleen de batterij verandert en hebben het frame en de achterdeksel beschadigd. Ik had die dag niet gemerkt dat die beschadigd was maar vanmorgen toen ik dat zag ging ik naar de winkel vanwaar ik die gekocht had. Toen de man gezien had zei die dat ik gelijk heb dat die beschadigd was en ze die amateurs hebben geopend en dat ik klachten deed bij Samsung. Ik had klachten gedaan bij Samsung via WhatsApp. Samsung wilt niks helpen ze zeiden dat ik klachten moest indienen bij Dynafix. Ik had ook klachten gedaan bij Dynafix maar van hen heb ik geen antwoord. De gsm heb ik ongeveer 2/3 weken gebruikt. Een dag was ik op WhatsApp videogesprek aan het bellen en de gsm werd zo warm dat die bijna ging exploderen en ging zichzelf uit. De batterij ging ook snel en laaide die ook traag, scherm blokkeerde ook. Ik was weer naar de winkel geweest zij zeiden dat ze die de 2de keer moesten brengen naar de service. En hebben ook opgeschreven welke klachten ik had van de gsm. Ik krijg al de 2de keer een vervangtoestel. Ik heb al helft van mijn gegevens kwijt omdat ik al zovaak mijn gegevens over moet zetten. Daarom intereseert Dynafix en Samsung het ook niet. 2 keer had ik bij Samsung gebeld en ruzie gemaakt met hun voor mijn gsm en voor mijn recht maar zij wouden niet helpen. Ik heb van hun of nieuwe gsm gezocht of mijn geld maar zij willen zelfs niet luisteren. Die gsm was fabriek fout en ik als klant heb recht als ik mijn geld geef dat ik een goede gsm krijg en niet een niet werkende gsm. Ik ben autohandelaar en elke dag zonder gsm kost mijn dag. De service Dynafix heeft meer dan 2 weken mijn gsm. En nu pas heb ik e-mail gekregen dat ze pas onderdelen bestelt hebben de moederbord en het achterdeksel. Zij willen het frame niet veranderen maar zij hebben het frame beschadigd. Maar ik accepteer die gsm zo beschadigd niet. Voor zo een korte tijd is de gsm al 2 keer geopend geweest. Ik wil die gsm niet meer ik wil of zelfde en nieuwe of mijn geld. Nog dat ze mijn tijd betalen hoeveel ik kwijt ben al 1 maand en een half.Ze weten niet wanneer de onderdelen gaan aankomen en wanneer ik mijn gsm terug krijg. Al deze tijd ik moet een goedkope vervangtoestel gebruiken. En elke dag moet ik verliezen ondat ik geen gsm heb. Ik had die gsm gekocht om te kunnen werken met die gsm maar Dynafix en Samsung intereseert het hun niet. Ik smeek jullie als Samsung en Dynafix hun niet intereseert van mijn situatie. Hoop ik dat jullie mij gaan helpen om mijn recht te gaan krijgen. Ik wil van Samsung of Dynafix of zelfde nieuwe gsm of mijn geld terug van de beschadigdheid van al de tijd dat ik ook gewacht heb.Ik hoop dat jullie mijn situatie zien staan en dat jullie me gaan kunnen helpen. Die gsm is niet zo goedkoop dat Saumsung en Dynafix gaan spelen hoe ze willen. Het kostte me ongeveer €1000.Ik smeek jullie om mij te helpen om mijn recht te krijgen.

Berichten (5)

Dynafix

Naar: N. B.

24/03/2022

Geachte heer, mevrouw Berisha Nehat,Hartelijk dank voor uw e-mail.Het spijt ons te moeten vernemen dat uw toestel niet naar behoren werkt (oververhitting). U kunt het opnieuw aan melden via de shop in Genk.Indien een toestel met schade terugkomen (krassen en deukjes etc.) die er vooraf niet waren, dient dit binnen 48u na ontvangst (weekend niet meegeteld) te worden gemeld, hetgeen niet is gedaan (9 febr in shop geleverd). Na deze termijn wordt een schademelding niet meer in behandeling genomenErvan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Han Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? :web.dynafix.com/nl/faq/Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspxVisit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepairFollow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.Original Message:

N. B.

Naar: Dynafix

28/03/2022

Waar staat dat ik de schade binnen 48 uur moet melden??!! Waar is uw servicereglement?! Ik heb geen papier ontvangen waarin duidelijk staat wat ik moet doen als je amateur-servicetechnici het apparaat beschadigen .Ik heb ook gevraagd aan de winkel waar ik de telefoon heb gekocht en ze hebben niet je reglemet dat de persoon die je apparaat heeft gerepareerd als er schade optreedt dat hij dit binnen 48 uur moet melden.Een serieus bedrijf moet zijn eigen regels hebben en een document sturen waarin duidelijk staat wat er moet gebeuren als er schade optreedt .En niet aan jou om mij nu per e-mail te laten weten dat ik de schade binnen 48 uur had moeten melden .Dit is belachelijk .Allereerst heb je geen telefoonnummer zodat ik contact met je kan opnemen, en je reageert na 4-5 dagen op de e-mail .

Dynafix

Naar: N. B.

28/03/2022

DATA NOT AVAILABLE

N. B.

Naar: Dynafix

28/03/2022

Uw service heeft het nepscherm op de iphone vervangen voor mijn kennis en de telefoon viel onder de garantie .Ik heb gehoord dat je service echt slechte dingen doet met klanten .Zie je recensie op Google 2.2 Meer dan 100 ontevreden klanten .Het is jammer voor één bedrijf .Als het een bedrijf kan worden genoemd .Uw bedrijf heeft mij beschadigd en deze zaak is voor de rechtbank .ik behoor tot die meer dan 100 klanten die zijn bedrogen

Dynafix

Naar: N. B.

29/03/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform