Terug

Ik eis terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Koop & Spaar

31/12/2019

op 7 november kreeg ik een sms voor een enquete van de ALDI daarmee had ik een prijs gewonnen, moest enkel €2 betalen voor verzending. Zie nu dat er €15 van mijn rekening is. Ik wens die €2 plus €15 terug. ik heb niks besteld of gekregen

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: J. V.

31/12/2019

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op LidmaatschapsinformatieREF: 9973870 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben.Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Met vriendelijke groeten, SandraKoop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van JOOST VANDEN BERGHEBeheerd via Over onsIk eis terugbetaling Koop SpaarNaam van de klantJOOST VANDEN BERGHEReferentie van deklantDetails 666-0000004-83: 080081694 CHSL1 2EBeschrijving van de klachtop 7 november kreeg ik een sms voor een enquete van de ALDI daarmee had ik een prijs gewonnen, moest enkel Eur2 betalen voor verzending. Zie nu dat er Eur15 van mijn rekening is. Ik wens die Eur2 plus Eur15 terug. ik heb niks besteld of gekregenGewenste oplossingTerugbetaling: Eur 17,00terugbetalingBewijsstukken80726191_2839458342785013_6165101880377606144_n.jpg82465252_2839458359451678_728766826123341632_n.jpgOpmerkingen:Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht.Deze klacht is publiekKlachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht.Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord.De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken.--Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00794694-70Vriendelijke groeten,Test-Aankoop Unsubscribe--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform