Terug

ik betaalde 3* en kreeg niet terugbetaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: IKEA BELGIUM

11/02/2024

Enige tijd geleden bestelde ik bij ikea een nieuwe zetel. Dit deed ik op 3/2/2023. Ik kreeg haast direct een credit nota voor bepaalde hoezen doorgekregen. Ik belde dat met hun diensten gezien ik uiteraard die hoezen wel nodig heb, hier werd me gevraagd nogmaals de 160 euro voor de hoezen te betalen. Ook deze kreeg ik niet geleverd. Uiteindelijk ben ik de hoezen gaan halen in de Ikea van Wilrijk (zie kassaticket) deze werd betaald met mijn gewone bankkaart, misschien daarmee dat jullie deze betaling niet vinden.In totaal betaalde ik 3 x 160 euro, 1 x in de winkel voor de hoes die nu ook rond m’n zetel zit. Er werd reeds 1 x 160 terugbetaald, echter is er nog 160 euro aan het rondzweven die ik toch graag zou terug hebben. ik heb meermaals gebeld om dit op te lossen, kreeg geen oplossing of terugbetaling tot op heden

Berichten (2)

IKEA BELGIUM

Naar: L. C.

15/02/2024

BesteJammer om te horen dat we jou nog geen oplossing hebben kunnen geven. We hebben je vraag opnieuw onderzocht. Er ging inderdaad iets mis met de tweede terugbetaling. We kunnen deze terugstorting niet uitvoeren op de kaart die je gebruikt hebt voor je originele aankoop.Kan je ons je rekeningnummer bezorgen voor de terugbetaling in orde te maken. Je kan ons bereiken via chat of telefoon met de vermelding van je dossiernummer 9732630.Met vriendelijke groetenIKEA

L. C.

Naar: IKEA BELGIUM

15/02/2024

9732630 BE98 7350 4745 3293


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform