Terug

Ijsvorming diepvriezer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: Whirlpool

02/12/2020

Beste,Eind januari 2020 kocht ik een Whirlpool diepvriezer bij Vandenborre. Deze werd in maart geleverd. Vanaf april heb ik deze in gebruik genomen en werd het meteen duidelijk dat er ijsvorming is aan de bovenkant van de diepvriezer.Er werd een technieker van Vandenborre gestuurd. Ik moest mijn diepvriezer 3 dagen ontdooien, waardoor ik genoodzaakt al mijn diepvries gerief moest verhuizen..Nadien bleek dat het probleem nog niet opgelost was. Ze stuurden in september een technieker van Whirlpool. Deze heeft de rand met silicone afgekit. Opnieuw alles ontdooien. Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb dit laten weten aan de technieker. Deze zei dat er een nieuwe diepvriezer geleverd zal worden, er zal mij iemand contacteren zei hij.. 2 weken nadien niemand gehoord, opnieuw gebeld, weer hetzelfde verhaaltje, opnieuw niemand gehoord.. als ik nu opbel neemt hij niet zelf meer op.Ik belde zonet met het algemeen nummer van Whirlpool. Ze zullen op 9 december een technieker sturen.. Ik ben het grondig beu! Het is enorm vervelend! Ik heb no frost diepvriezer gekocht, maar geen diepvriezer waar er telkens stukken ijs naar beneden vallen wanneer je de deur opent en waardoor er plassen op de grond staan.. waar men intussen al tweemaal dingen aan veranderd heeft..Ik wil geen reparatie meer, maar een nieuwe diepvriezer waarvoor ik ook betaald heb!Heel erg ontevreden! Ik koop nooit nog iets van hun merk.. ??Ik hoop heel snel op een correcte oplossing..

Berichten (1)

Whirlpool

Naar: E. J.

08/12/2020

BesteWij hebben uw mail goed ontvangen.De consument wordt rechtstreeks door onze diensten gecontacteerd om verdereafspraken te maken.Met vriendelijke groeten.ConsumentendienstService consommateursT: 02/2633392 Whirlpool Corporation WhirlpoolCorp.com www.whirlpool.bePlease consider the environment before printing this e-mailFrom: Date: Wed, 2 Dec 2020 at 15:28Subject: Klacht - Ijsvorming diepvriezer - (CPTBE01118482-72)To: Je hebt een klacht ontvangen vanElise JonckheereDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met deconsument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01118482-72.Heb je vragen over ons platform?Ijsvorming diepvriezerNaam van de klant Elise JonckheereKlantreferentie : Wva35632 NfwBeschijving van de klacht Beste,Eind januari 2020 kocht ik een Whirlpool diepvriezer bij Vandenborre. Dezewerd in maart geleverd. Vanaf april heb ik deze in gebruik genomen en werdhet meteen duidelijk dat er ijsvorming is aan de bovenkant van dediepvriezer.Er werd een technieker van Vandenborre gestuurd. Ik moest mijn diepvriezer3 dagen onooien, waardoor ik genoodzaakt al mijn diepvries gerief moestverhuizen..Nadien bleek dat het probleem nog niet opgelost was. Ze stuurden inseptember een technieker van Whirlpool. Deze heeft de rand met siliconeafgekit. Opnieuw alles onooien. Het probleem is nog steeds niet opgelost.Ik heb dit laten weten aan de technieker. Deze zei dat er een nieuwediepvriezer geleverd zal worden, er zal mij iemand contacteren zei hij.. 2weken nadien niemand gehoord, opnieuw gebeld, weer hetzelfde verhaaltje,opnieuw niemand gehoord.. als ik nu opbel neemt hij niet zelf meer op.Ik belde zonet met het algemeen nummer van Whirlpool. Ze zullen op 9december een technieker sturen..Ik ben het grondig beu! Het is enorm vervelend!Ik heb no frost diepvriezer gekocht, maar geen diepvriezer waar er telkensstukken ijs naar beneden vallen wanneer je de deur opent en waardoor erplassen op de grond staan.. waar men intussen al tweemaal dingen aanveranderd heeft..Ik wil geen reparatie meer, maar een nieuwe diepvriezer waarvoor ik ookbetaald heb!Heel erg ontevreden! Ik koop nooit nog iets van hun merk.. ??Ik hoop heel snel op een correcte oplossing..Gewenst resultaatSchadevergoedingVervangingBijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Test Aankoop-- *NOTICE: Whirlpool Corporation e-mail is for the designated recipient only and may contain proprietary or otherwise confidential information. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately and delete the original. Any other use or disclosure of the e-mail by you is unauthorized.*


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform