Ik kocht op 22/12/23 4 flessen Kidibul in Delhaize R e e t . 1 van die flessen was slecht. Op 29/12/23 was ik opnieuw in de winkel en berichtte daar aan het onthaal dat ik een slechte fles had gekregen en wou daarvoor mijn geld terug. De winkelbediende vroeg naar de fles waarop ik antwoordde dat ik niet een hele week een slechte fles ga bijhouden en alles al in de gootsteen had gekieperd. Hij keek even, dacht na, maar besliste toch om de bedrijfsleider op te roepen. Volgens hem omdat die de enige is die een teruggave mag doen. Wat dikke zever is. De gerant vond het niet eens nodig om met mij te spreken maar besliste dat ik geen recht had op teruggave. De fles stond evenwel op mijn rekening die ik wel aanbiedde. Ik verwacht een persoonlijke verontschuldiging van de gerant + een restitutie want blijkbaar wordt elke klant bij aanvang beschouwd als oplichter. Degoutante houding. Ik probeer hier eerst en anders zal ik kijken of ik ook zulke consumenten perikelen op het internet kan doen ontploffen zoals dagelijks in de VS te zien is. Misschien wil Delhaize zulks liever? Als ik mijn dochter niet bij had gehad, had ik de gerant ter plekke geconfronteerd met zijn wansmakelijk gedrag.Ook nog: op beide dagen had ik gewinkeld via zelfscanner. Beide dagen werd er een controle afgeroepen. Ook als je al het werk zelf doet, word je per definitie beschouwd als oplichter. Ik laat het hier niet bij.