Terug

Iberia vluchtvertraging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Vertraging vlucht

Klacht

N. D.

Naar: Iberia

13/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 29/11/2024 ben ik op de luchthaven San Jose juan santamaria intl aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr. IB0244 naar Madrid Adolfo Suarez Barajas met uw maatschappij. Op 29/11/2024 ontving ik een mail van iberia dat de vlucht 4 uur vertraging had. Het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen. Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas om 22u15 en kwam het ongeveer 4 uur later dan gepland aan op zijn bestemming. Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van - 600€ per passagier (over 3500 km) Er worden geen bijkomende kosten ingebracht. Er werd een voucher voor 15 dollar gegeven door baliemedewerker voor dinner. Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal 1200,00 euro.Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen door overschrijving op de betalingswijze die voor de boeking werd gebruikt. Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie van vliegticket • Kopie betalingsbewijzen van gemaakte kosten Kopie van dinner voucher Kopie van weigering iberia tot tegemoetkoming

Bemiddeling door Testaankoop 29 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform