Terug

Hygiene Basic Fit watersportbaan te Gent

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Basic-Fit

11/07/2017

Beste, Vanmorgen rond half 7 ben ik gaan sporten in jullie club te Gent (watersportbaan) daar ik onlangs verhuisd ben is deze club het meest toegankelijk alvorens ik ga werken. De hygiene in deze club is echter ver te zoeken! De douches zijn extreem ranzig, de kleedkamer lag bezaaid met afval! Spinnenwebben overal waar je maar kijkt... Om het even extreem te stellen, ik voelde me vuiler na het douchen dan voordat ik gesport had! Daarnaast heb ik een abonnement op het sportwater, dit apparaat verleende geen dienst... de betaling daartegen moet stipt uitgevoerd worden of jullie rekenen stornokosten aan?!?!? Daar ik geen andere club heb van Basic Fit op mijn traject en ik bovenvermelde zaken totaal niet kan aanvaarden ben ik genoodzaakt mijn abonnement (kosteloos) stop te zetten en een alternatief te zoeken!

Berichten (4)

Basic-Fit

Naar: A. C.

11/07/2017

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 02577804 (ref:_00D24fJbb._500241aISeC:ref)Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen geven we je een antwoord op je vraag. Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de email hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: A. C.

11/07/2017

[Inline image URL s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb] Beste medewerker klachtenbox, Bedankt voor jouw bericht. Helaas hebben wij de in het bericht vermelden bewijsstukken (4 jpg afbeeldingen) niet meegestuurd gekregen. Graag zou ik deze alsnog ontvangen daar wij meerdere oud leden met de naam Stef Rombauts hebben maar geen actieve leden en ik hoop dat deze documenten meer inzicht geven in wie deze klacht opgesteld heeft zodat ik deze verder correct kan verwerken en beantwoorden. Met sportieve groet, EelcoCustomer SupportBasic-Fit ref:_00D24fJbb._500241aISeC:refT2410.1 [Inline image URL s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._500241aISeC:ref

A. C.

Naar: Basic-Fit

11/07/2017

Beste, Het abonnement staat op naam van Rombaut Stef en niet Rombauts. Aangesloten online met adres waterkant 18 bus 42 Terhagen als ik me niet vergis heb ik als thuisclub Kontich genomen. Ik probeer de foto's nog eens toe te voegen...

Basic-Fit

Naar: A. C.

11/07/2017

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 02578239 (ref:_00D24fJbb._500241aIYhM:ref)Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen geven we je een antwoord op je vraag. Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de email hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform