Terug

Huur vakantiewoning

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: NOVASOL

19/07/2024

We hebben via Novasol een huisje gehuurd dit van 13 tot 20 Juli 2024, bij aankomst van huisje zagen we dat heel vies was en het huisje stonk als de pest. Enkele uren later zagen we de eerste muis al lopen, ik belde meteen het alarm nummer van Novasol zelf meer dan 3 x en telkens werd ik van de lijn gegooid. We probeerde de rust en kalmte te bewaren met onze 3 kinds door te gaan slapen, maar eenmaal de volgende dag zaten de muizen in de kasten we hebben alles bij elkaar genomen en we zijn vetrokken. We hebben extra kosten moeten maken door nieuwe accommodatie te huren dit is namelijk een appartement met 3 kinderen ipv een huis met een zwembad. Zondagochtend nog meer dan 10 x gebeld geen gehoor, maandag belde we eerst ons reisbureau met de nodige bewijsstukken ze zijn rechtsreeks in actie gekomen uiteindelijk kregen ze novasol wel aan de lijn maar er was nog altijd geen oplossing. Dinsdag morgen was de oplossing rattenvergif open en bloot in de kassen met muizenvallen!!! Mijn dochter van 2 had dood kunnen zijn moest ze dit ingeslikt hebben wa´nt ondertussen waren we eens gaan kijken voor nog meer bewijsmateriaal te verzamelen ik geloofde mijn eigen ogen niet !! Een schande meer dan schande onverantwoord meer dan onverantwoord. Woensdagochtend kregen we bericht de woning is gekuist u kan terug. Reisbureau heeft maandag al officiële een klacht ingediend en woensdag een vervolg dat ze dus in gebreke worden gesteld. Dat we verwachten dat de schade + huurhuis worden terug betaald. Eerlijk gezegd wil ook een vervolg op een onverantwoord gedrag rattenvergif in kasten zonder enige vorm van beveiliging. Natuurlijk komt er geen reactie van Novasol en wij willen hier niet langer mee wachten, meer dan 1000 duizenden euro's geld kwijt en de onverantwoordelijkheid. Wij hebben van alles foto's gemaakt als bewijs. Graag had ik jullie hulp gehad.

Bemiddeling door Testaankoop 19 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform