Terug

huur tv box onterecht aangerekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Proximus

04/10/2022

Beste, In januari 2022 werd ik geconfronteerd met een serieuse storing van de tv box van proximus. Een medewerker kwam verschillende malen de TV box vervangen en gaf toe dat zowel de kwaliteit van de wifi als van de tv box niet optimaal waren. De tussenkomst was zogezegd volledig gratis. Ik stel nu echter vast dat me sinds 29 januari 2022 de huur van deze vervangende TV box aangerekend wordt voor 6.6116 euro + BTW per maand. Toen ik hiervoor belde werd me verteld dat men deze kost slechts voor de voorbije 3 maand kon terugbetalen. Dit bedrag was niet verschuldigd en werd me toch aangerekend. Los van het feit dat de wifi kwaliteit nog steeds niet goed is, lijkt het me commercieel onaanvaardbaar dat us bedragen aanrekend die niet verschuldigd zijn en ze dan weigert terug te betalen. Ik vraag dus de terugbetaling van 6.6116 x 7 maand + 0.6398 voor de maand januari + BTW. Dank voor uw snelle actie.

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. D.

07/10/2022

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemai.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-10-04-12.38.30.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192991387387]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192991387387]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform