Terug

Hulp bij onverwachte afhalingen en stopzetten abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. M.

Naar: Testaankoop

26/06/2025

Beste, Deze e‑mail is niet bedoeld als klacht, maar ik heb wel dringend hulp nodig. Er is namelijk drie keer een bedrag van €10 van mijn rekening gehaald, zonder dat ik daar een duidelijke uitleg of voorafgaande melding van heb ontvangen. In totaal gaat het om €30, wat ik op dit moment echt nodig heb. Na onderzoek ontdekte ik dat ik blijkbaar een abonnement heb bij Testaankoop. Helaas is het erg onduidelijk en moeilijk vindbaar hoe ik dit abonnement moet stopzetten. Ik heb overal gezocht, maar kom er niet uit. Daarom mijn verzoek: 1. Waarvoor werd die €30 precies afgehouden? 2. Kan ik dat bedrag terugkrijgen, gezien het onverwachts en ongecommuniceerd werd afgeschreven? 3. Ik wil graag het abonnement onmiddellijk stopzetten. Wilt u dat voor mij in orde brengen en bevestigen?

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. M.

26/06/2025

Beste, We hebben uw bericht goed ontvangen. Het bedrag van €30,00 betreft de opgevraagde abonnementsbijdragen voor de maanden april, mei en juni (3 x €10,75) van uw abonnement. Bij nazicht van uw inschrijving, stellen we vast dat uw abonnement aangemaakt werd via het online inschrijvingsformulier op onze website. Daarbij heeft u gekozen voor een promotieformule met een proefperiode van 2 maanden aan €2, gevolgd door 10 maanden aan 50% korting op het normale abonnementstarief. De enige voorwaarde van deze promotie is dat de betaling via domiciliëring gebeurt. U heeft ons hiervoor toestemming gegeven en uw rekeningnummer bezorgd. De betaling voor de maanden april, mei en juni werd echter geweigerd door uw bank, met als reden de code MS03. In zulke gevallen wordt er automatisch om de 15 dagen een nieuw betalingsverzoek gestuurd naar de bank, toat de betaling wordt aanvaard. We hebben de stopzetting van uw abonnement in orde gebracht met ingang van 01/08. U ontvangt hiervan nog een aparte bevestigingsmail. Wij hopen u hiermee te hebben geïnformeerd. Twijfel niet om te contacteren op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform