Beste,
We hebben uw bericht goed ontvangen.
Het bedrag van €30,00 betreft de opgevraagde abonnementsbijdragen voor de maanden april, mei en juni (3 x €10,75) van uw abonnement.
Bij nazicht van uw inschrijving, stellen we vast dat uw abonnement aangemaakt werd via het online inschrijvingsformulier op onze website. Daarbij heeft u gekozen voor een promotieformule met een proefperiode van 2 maanden aan €2, gevolgd door 10 maanden aan 50% korting op het normale abonnementstarief.
De enige voorwaarde van deze promotie is dat de betaling via domiciliëring gebeurt. U heeft ons hiervoor toestemming gegeven en uw rekeningnummer bezorgd.
De betaling voor de maanden april, mei en juni werd echter geweigerd door uw bank, met als reden de code MS03.
In zulke gevallen wordt er automatisch om de 15 dagen een nieuw betalingsverzoek gestuurd naar de bank, toat de betaling wordt aanvaard.
We hebben de stopzetting van uw abonnement in orde gebracht met ingang van 01/08.
U ontvangt hiervan nog een aparte bevestigingsmail.
Wij hopen u hiermee te hebben geïnformeerd.
Twijfel niet om te contacteren op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.