Terug

huisvredebreuk - agressieve verkoopstijl aan deur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Hello Fresh

15/10/2024

Beste, Vandaag, 15 oktober 2024 omstreeks 13u30 kwam een verkoper op mijn privé-eigendom. probleem : de oprit tot mijn huis is NIET vrij toegankelijk. Mijn oprit is afgesloten via een toegangspoort die gesloten was. Dan is het duidelijk dat je ongewenst iemand zijn privé-eigendom betreedt. Hij belt niet aan, maar opent de poort en komt via de oprit naar het huis en op het raam tikken. IMG_7326.jpegIMG_7325.jpeg Het gedrag van Quentin Van Schil was bovendien nog eens agressief en dreigend, toen hij naar buiten werd verwezen; Een vechtersbaasje ! Ik heb vervolgens zij badge afgenomen en heb foto’s gemaakt. Het betreft Quentin Van Schil met badge nummer 33731. Is dit iemand die voor hello fresh werkt ? Ik voeg hierbij de foto’s. De rechterfoto betreft zijn collega’s, die rustiger waren. Hier zijn veel inbraken en ook oplichters. Is dit een werkwijze die jullie je verkopers aanleren of een privé - initiatief ? ik wens uitleg en bevestiging van de identificatie, anders breng ik deze verdachte gedragingen en huisvredebreuk ter kennis van de politie. ----------- Ik heb deze mail gestuurd naar Hello Fresh op voorziene mail en dan krijg je mail terug dat ze niet langer bereikbaar zijn via mail om de 'klant beter te helpen'. Met vriendelijke groeten, Ronny DE WAELE

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: R. D.

18/10/2024

Hello Ronny, bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor het gedrag van onze verkoper. Dit is absoluut niet hoe wij te werk willen gaan en we nemen jouw klacht zeer serieus. Op basis van de gegevens kunnen we bevestigen dat de betreffende persoon inderdaad voor ons werkzaam is. Ik heb de situatie inmiddels voorgelegd aan het juiste team, dat dit verder zal oppakken met de verkoper in kwestie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als je verdere vragen hebt of extra hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via hellofresh.be/contact-us. Via die weg kunnen we je het beste helpen. Groetjes, Julian van HelloFresh


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform