Terug

huismerk inktpatronen zijn niet compatibel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: 123inkt.be

13/06/2022

Beste Op 03/06/23022 heb ik volgens uw advies een volledige set inktpatronen van uw huismerk aangekocht voor mijn printer Canon Pro 1000 . factuur nr : 20780904Ik had deze inktpatronen gekocht als reserve voor wanneer mijn originele zouden leeg zijn zodat ik niet zonder zou vallen. Afgelopen week heb ik deze patronen moeten vervangen en sindsdien krijg ik om de haverklap melding dat deze niet herkend worden door mijn printer . Het gaat steeds om meerdere patronen die tegelijk niet herkend worden en dat zijn niet altijd dezelfde. De kwestie is dat ik wekelijks veel klanten in mijn studio ontvang voor pasfoto’s en het komt niet professioneel over wanneer de printer telkens opnieuw niet wil afdrukken omdat er weer eens een aantal patronen niet herkend worden. Had ik het geweten dan had ik uiteraard de originele inktpatronen besteld , maar gezien u op uw website aanbeveelt om het huismerk te kopen en omdat ik hierover nog telefonisch contact gehad met uw diensten hieromtrent , heb ik uw advies opgevolgd. U begrijpt dat ik hier absoluut niet tevreden over ben, en vraag u dan ook naar een oplossing hiervoor. ik heb u via gewone E-mail reeds bericht hierover, maar nog geen reactie ontvangen van u .

Berichten (3)

123inkt.be

Naar: J. D.

13/06/2022

Geachte meneer De Nil, Het spijt ons te lezen dat uw bestelde cartridges van 03/03 niet goed functioneren op uw printer. U heeft hier inderdaad gisteren een e-mail voor gestuurd, die wij tot op heden nog niet hebben kunnen beantwoorden. Onze collega's doen hun uiterste best om de e-mails chronologisch te behandelen. Wij hopen ook uw e-mail zo spoedig mogelijk te kunnen kunnen behandelen. Onze excuses voor het ongemak. Het 123inkt team. Met vriendelijke groet, Dries Coene Klantendienst   123inkt.be   klantendienst@123inkt.be +32  (0)939 64 123             Heeft u vragen? Bekijk  het antwoord eenvoudig op  123inkt.be/help Op Ma, 13 Jun om 11:35 AM , Klachtenbox schreef:

J. D.

Naar: 123inkt.be

13/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

123inkt.be

Naar: J. D.

13/06/2022

Geachte meneer De Nil, '‹ Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Inmiddels hebben wij uw foto's van de foutmelding goed ontvangen, waarvoor dank. Mijn collega doet het nodige om voor u de omruiling of retourzending in orde te maken. Onze excuses voor het ongemak. Het team van 123inkt Op Ma, 13 Jun om 3:33 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform