Terug

Huismerk granola Delhaize: stuk PLASTIC in de granola verstengeld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Delhaize

06/12/2023

Beste,Wij kochten op 4/12/2023 in één van de verkooppunten van Delhaize pakken Granola (type: noten) van het huismerk van Delhaize.We hebben hier eerst op 5/12 van gegeten. Vervolgens, wanneer we ontbijten op 6/12 vindt mijn partner een stuk plastic in de granola terug.Het stuk plastic ligt niet los tussen de granola, maar is er mee verstrengeld! Om die reden lijkt ons dit een ernstig geval van contaminatie tijdens het productieproces.Door toeval heeft mijn hoogzwangere vriendin dit gemerkt nét voor ze de granola zou consumeren. We zijn echter zeer hard geschrokken. We hebben foto’s genomen en de granola terug in de zak gestoken en bewaren dit nu apart.Wij wensen te weten welke leverancier verantwoordelijk is voor de productiefout en vragen een vergoeding. We stellen ons luidop de vraag of we – ondanks het terugvinden van dit stuk plastic – in het verleden reeds andere stukjes plastic niet hebben gezien!In de toekomst zullen we granola van het huismerk van Delhaize vermijden.Wat hieronder volgt, is niet de kern van de zaak maar dient als hypothetische en relevante situatieschets: ik wil namelijk duiden dat eventuele verslikking/problemen bij spijsvertering/andere impact zou kunnen hebben gehad op mijn hoogzwangere partner en dus ook de baby.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform