Terug

Huishoudhulp - Te veel uren aangerekend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: Easy Life

07/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 5 november 2024 ontving ik een ingebrekestelling van Easy Life (poetsbureau) voor de poetsdiensten die niet hebben plaatsgevonden. Ik heb echter vastgesteld dat ik, na meerdere communicatie met Easy Life, opnieuw een verzoek tot betaling heb ontvangen. Ik heb verschillende keren geprobeerd aan te tonen dat alle prestaties tot nu toe betaald zijn. Ik voeg communicatie toe die verspreid is over de afgelopen maanden. Het probleem ligt duidelijk in de manier waarop de gepresteerde uren in jullie systeem zijn afgeboekt (niet chronologisch), waardoor er geen duidelijk overzicht is. Bijvoorbeeld, in een communicatie van 19 september werd gezegd dat er te kort aan 2 cheques waren, terwijl in de aanmaning van 5 november 4 cheques werden genoemd... Ik heb mijn berekeningen al verschillende keren gemaakt en vergeleken met de gepresteerde uren; alles klopte en was betaald voor het einde van mijn contract. Daarom verzoek ik u om onmidelijk te stoppen met het versturen van jullie aanmaningen en om jullie systeem correct aan te passen. Bijlage: communicatie met easy life & een bevestiging van het contract stop

Berichten (1)

Easy Life

Naar: L. P.

08/11/2024

Beste, Hierbij alvast ons antwoord op onderstaande klacht van klant Lana Pudova. Er werd meerdere malen aan de klant gecommuniceerd dat ze de dienstencheques in haar Pluxee-account nog diende aan te vullen aangezien er onvoldoende cheques aanwezig waren om de prestatie van 5/9/2024 te betalen. Zij haalde meermaals aan (via foutieve berekeningen) dat deze prestatie reeds zou betaald moeten zijn door openstaande cheques van mei. Echter klopten haar berekeningen niet, wat we ook duidelijk aan haar communiceerden via meerdere mails en telefonische contacten. Zij geeft aan dat er nog cheques over zouden zijn van mei, maar dit lijkt volgens onze berekeningen niet te kloppen. Aangezien dit een eindeloze discussie is, en de klant niet kan aangeven waarom onze berekeningen niet correct zijn, hebben wij besloten om deze kwestie af te sluiten. Alsook het besluit genomen om dit in de nabije toekomst uit te leveren aan een externe partij (incassobureau). Wij wilden hierbij de klant nog een kans geven ter betaling van de cheques zonder bijkomende kosten. Alvast bedankt voor uw begrip. In bijlage kan u het mailverkeer tussen Easylife en klant Lana Pudova terugvinden. Met vriendelijke groet, Lise Team Collections e: collections@easylife-dc.be t: 03/369 25 06www.easylifedc.be Gelieve deze lijn niet te verwijderen: bt-collections-6ae24e588e241d9c6ed0525b8a2c27fe-000014105618 Van: klachten@test-aankoop.be Ontvangen op: 2024-11-07 14:15:39 Aan: collections@easylife-dc.be Onderwerp: Te veel uren aangerekent

Bemiddeling door Testaankoop 13 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform