Geachte mevrouw/heer,
Op 5 november 2024 ontving ik een ingebrekestelling van Easy Life (poetsbureau) voor de poetsdiensten die niet hebben plaatsgevonden.
Ik heb echter vastgesteld dat ik, na meerdere communicatie met Easy Life, opnieuw een verzoek tot betaling heb ontvangen. Ik heb verschillende keren geprobeerd aan te tonen dat alle prestaties tot nu toe betaald zijn. Ik voeg communicatie toe die verspreid is over de afgelopen maanden.
Het probleem ligt duidelijk in de manier waarop de gepresteerde uren in jullie systeem zijn afgeboekt (niet chronologisch), waardoor er geen duidelijk overzicht is. Bijvoorbeeld, in een communicatie van 19 september werd gezegd dat er te kort aan 2 cheques waren, terwijl in de aanmaning van 5 november 4 cheques werden genoemd...
Ik heb mijn berekeningen al verschillende keren gemaakt en vergeleken met de gepresteerde uren; alles klopte en was betaald voor het einde van mijn contract.
Daarom verzoek ik u om onmidelijk te stoppen met het versturen van jullie aanmaningen en om jullie systeem correct aan te passen.
Bijlage:
communicatie met easy life & een bevestiging van het contract stop