Terug

HP Instant Ink

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: HP

14/11/2023

Beste,Ik bestelde een HP Instant Ink abonnement voor de bevoorrading van inkt voor mijn HP printer.Na registratie blijkt dat de electronische communicatie rond verbruik en facturatie enkel franstalig is.Mijn gebruikersprofiel bij HP heeft Nederlands als instelling voor de taal.Ik heb daarover 2 X contact genomen met HP support, die me bij het tweede contact wisten te vertellen dat de Instant Ink communicatie voor de regio Belgie enkel franstalig is kan en niet kan gewijzigd worden (ook niet naar vb Engels). Mijn kennis van de Franse taal is beperkt en ik vind het niet kunnen dat communicatie betreffende een commerciele overeenkomst (contract, rapportering en facturatie) niet kan gebeuren in het Nederlands, toch een van de officiele landstalen van Belgie.

Berichten (1)

P. V.

Naar: HP

05/12/2023

Beste,Graag een reactie op mijn voorgaande klacht in verband met taal ondersteuning voor mijn HP Instant Ink abonnement.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform