Terug

HP instant Ink

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: HP

11/10/2023

Beste, gedurende meerdere maanden en voor vele honderden euros ben ik bij u klant geweest in de HP INstant Ink formule. Ik heb dit abonnement stop moeten zetten omdat de hoeveelheid die wij printen niet in verhouding stond met de grote hoeveelheid geleverde inkt en ons verbruik niet lineair is , maar afhankelijk van de studiefase van onze kinderen. Ik heb nog een grote overschot aan niet gebruikte cartridges, die ik keurig heb betaald. Aangezien ik het abonnement heb stopgezet, eveneens binnen de correcte termijnen, worden nu alle ongebruikte cartridges niet meer ondersteund en zijn ze enkel goed voor de vuilbak. Dit wil dus zeggen dat u mij heeft gefactureerd voor diensten die u zelf niet meer ondersteund en dus ten onrechte zijn aangerekend. Ik verwacht dat u ofwel deze cartridges terugneemt aan de betaalde prijs, ofwel er voor zorgt dat ik ze nog steeds kan gebruiken tot ze op zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform