Beste,Ik zou dit bij BPost zelf aankaarten, ware het niet dat zij geen online klachtendienst meer hebben en ik me tijdens werkuren niet kan vrijmaken hiervoor te bellen.Het is al ettelijke keren dat ik iets bestel, voorkeur voor pakjesautomaat. En dit dan naar een postkantoor gebracht wordt die enkel tijdens mijn werkuren kan bezocht worden = reden waarom ik een pakjesautomaat aanduidde. Logisch, toch? Resultaat: pakje moet teruggestuurd worden (dat duurt dan ook daaaagen) en ik mag andere oplossing zoeken.Ik heb hiervoor een aantal maanden terug wel eens contact voor opgenomen met Bpost. Hun verhaal: ja maar als pakjesautomaat vol zit dan gaat het naar een postkantoor in je buurt.Wel, neen eh. Dan zijn er 20 andere automaten. Ik woon in centrum Gent. Wat voor zin heeft het de klant een leveringsvoorkeur te laten aanduiden als je je er nooit aan houdt? Dan krijg je: excuses, we doen ons best.Maar dat doen ze niet eh. Dan zouden ze hun policy al gewijzigd hebben.Horendol wordt ik van dergelijke klantensevice.Graag via deze weg met aandrang om leveringsvoorkeuren te respecteren, dan wel duidelijker te communiceren dat ze toch maar hun zin doen.