Terug

Houdt nooit rekening met leveringsvoorkeuren, kan pakjes dan ook nooit ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: bpost

01/10/2023

Beste,Ik zou dit bij BPost zelf aankaarten, ware het niet dat zij geen online klachtendienst meer hebben en ik me tijdens werkuren niet kan vrijmaken hiervoor te bellen.Het is al ettelijke keren dat ik iets bestel, voorkeur voor pakjesautomaat. En dit dan naar een postkantoor gebracht wordt die enkel tijdens mijn werkuren kan bezocht worden = reden waarom ik een pakjesautomaat aanduidde. Logisch, toch? Resultaat: pakje moet teruggestuurd worden (dat duurt dan ook daaaagen) en ik mag andere oplossing zoeken.Ik heb hiervoor een aantal maanden terug wel eens contact voor opgenomen met Bpost. Hun verhaal: ja maar als pakjesautomaat vol zit dan gaat het naar een postkantoor in je buurt.Wel, neen eh. Dan zijn er 20 andere automaten. Ik woon in centrum Gent. Wat voor zin heeft het de klant een leveringsvoorkeur te laten aanduiden als je je er nooit aan houdt? Dan krijg je: excuses, we doen ons best.Maar dat doen ze niet eh. Dan zouden ze hun policy al gewijzigd hebben.Horendol wordt ik van dergelijke klantensevice.Graag via deze weg met aandrang om leveringsvoorkeuren te respecteren, dan wel duidelijker te communiceren dat ze toch maar hun zin doen.

Berichten (2)

bpost

Naar: S. C.

02/10/2023

REF 1-50913802509Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NE0QMQL]

S. C.

Naar: bpost

02/10/2023

Beste,Hoezo hebt u mijn klacht onderzocht??Mocht u ze daadwerkelijk onderzocht hebben, u zou niet met dergelijk geautomatiseerd bericht antwoorden.1) U kaart aan dat ik nog geen klacht heb ingediend bij de klantendienst van Bpost => heeft u mijn klacht wel gelezen? Me dunkt niet echt. Anders had u wel gelezen dat dit onmogelijk is voor mij gezien de werkuren en geen aanwezigheid van online contactformulier.2) U kaart aan hen telefonisch te bereiken. Alwaar => heeft u mijn klacht wel gelezen? 3) U kaart aan het contactformulier te benutten. Welk formulier? Heeft u zelf al eens naar die pagina gesurft?Ik hekel dergelijke canned responses!Zelf aan het hoofd gestaan van meerdere klantenservices, canned responses zijn er om antwoorden te versnellen. Niet om klakkeloos over te nemen en de eigenlijke mail niet te lezen.Bij deze heeft u mij totaal niet geholpen. Kwestie van mijn en uw eigen tijd te verspillen.Geen idee ook waar deze TestAankoop dienst dan toe dient.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform