Beste,
Die laatste mail met de vraag om je gegevens door te zenden is een vergissing geweest van onze diensten.
Ze hadden over het hoofd gezien dat dit al eens opgevraagd is geweest en beantwoord.
Op je andere vraag waar we de bedragen blijven halen, kan ik je enkel meegeven wat ik op dat moment in je dossier terugvindt.
We zien dat je de voorschotfacturen van juni, juli, augustus en september niet betaald had vandaar die afrekening van 836,03€.
Dat was je effectief verbruik voor de periode 28/05/24 – 29/09/2024
Het openstaand bedrag van 50,16€ is je nieuw voorschotfactuur voor elektriciteit.
Mogelijks volgt er nog een voorschotfactuur en na je overstap naar je nieuwe leverancier gaat Fluvius zien wat je effectief verbruik is geweest in de periode 29/09/2024 – 07/11/2024.
Daar wordt dan een eindfactuur voor opgemaakt met ofwel een teruggave of nog bij te betalen als de voorschotten het verbruik niet volledig compenseren.
Deze eindfactuur zal pas opgemaakt en verstuurd worden na de overstap maar dient wel correct betaald te worden anders bestaat de kans dat je terug in portefeuille komt bij Fluvius.
Ik kan je dus enkel maar meegeven om zo correct mogelijk de facturatie te betalen zodat de overgang wel kan doorgaan.
Hopelijk maakt dit het duidelijk voor je, mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben hoor ik het graag.
Met vriendelijke groeten,
Luc Boens
Directie Klantendienst
Klachtencommissie
Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle
fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be
www.fluvius.be
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: vrijdag 18 oktober 2024 17:00
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: Nieuw bericht van HEIDI W
s:www.fluvius.be/disclaimer