Terug

houden me aan het lijntje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

H. W.

Naar: FLUVIUS

10/10/2024

Beste, ik ben al van mei bezig met fluvius: ze kwamen opeens op de proppen als ik wou veranderen van leverancier dat ik eerst mijn openstaande schuld moest betalen van 2000 euro van 2 jaar geleden. Nooit geen brieven van gehad. Dat heb ik onder tussen gedaan maar onder tussen was het aanbod van de andere leverancier verlopen. Nu wou ik weer overschakelen krijg ik weer een brief dat ik achtersta. Nu ben ik al van eind september aan het vragen of ze me een eindfactuur kunnen sturen met het exacte bedrag zodat ik op 19/10 kan overschakelen. Heb al meerdere keren gebeld en gemaild nog steeds geen factuur . Op 30/09 heb ik mijn meterstanden door gestuurd via mail ( foto's van mijn meterstanden) Nog steeds niets , op 4/10 nog eens terug gebeld en achter de persoon gevraagd naar wie ik de mail verstuurd had, oeps hij was het vergeten. Op 8/10 nog maar eens gebeld en kreeg ik te horen dat ze nog niet verwerkt waren. Ondertussen fluvius aan de deur gehad om mijn electriciteit af te sluiten. Ik zei dat gaat niet door en heb heel de uitleg gedaan , ze hebben foto's genomen van de mails en de meters en ze hebben onder tussen een digitale meter geplaatst en op het einde zeggen ze je krijgt nu een budget meter terwijl ik al een hele tijd het juiste bedrag vraag dat ik exact verbruikt heb , dat ze me zelf voor gesteld hadden om dit zo te doen.

Berichten (8)

FLUVIUS

Naar: H. W.

10/10/2024

Beste Heidi Om onderstaande klacht te kunnen opnemen, zouden we meer contactgegevens zoals jouw adres of een EAN-code nodig hebben. Alvast bedankt om ons deze door te sturen. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Brusselsesteenweg 199 9090 Melle www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 10 oktober 2024 15:01 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: houden me aan het lijntje ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

H. W.

Naar: FLUVIUS

10/10/2024

Weyts Heidi Romelaan 11 2400 Mol

H. W.

Naar: FLUVIUS

15/10/2024

bedankt fluvius door jullie is mijn contract met engie geannuleerd

FLUVIUS

Naar: H. W.

18/10/2024

Beste, Doordat er op het moment van aanvang contract bij Octa+ op 05/12/2022 een negatief saldo stond bij Fluvius ben je toen kunnen overgaan naar de commerciële markt. Nadien zijn er nog eindfacturen opgemaakt door Fluvius die niet betaald zijn geweest en deze zijn de aanleiding geweest om je overgang naar een nieuwe leverancier te blokkeren en je terug bij Fluvius in portefeuille te nemen. We zien dat Engie al een Combined Switch heeft aangevraagd met staratum 07/11/2024. Er is op het moment nog een openstaand bedrag van 50,16€. We zien wel dat ondertussen de factuur van 2022 betaald is. Je zorgt er best voor dat je de volgende facturen nog correct opvolgt zodat de overstap naar Engie vlot kan verlopen. Hou er wel rekening mee dat na overstap er nog mogelijks een eindfactuur van Fluvius volgt, deze dien je dan nog wel te voldoen of je wordt mogelijks terug bij Fluvius ingeschreven. Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben sluiten we dit dossier af. Hopend je hiermee Met vriendelijke groeten, Luc Boens Directie Klantendienst Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 15 oktober 2024 13:01 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Nieuw bericht van HEIDI W ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

H. W.

Naar: FLUVIUS

18/10/2024

waar blijven jullie toch komen met die bedragen heb net weeral 836.03 euro betaald?????????????

FLUVIUS

Naar: H. W.

18/10/2024

Beste Heidi Om onderstaande klacht te kunnen opnemen hadden we graag uw adres of EAN-nummer ontvangen. Alvast bedankt om ons dit door te sturen. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Brusselsesteenweg 199 9090 Melle www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 18 oktober 2024 16:01 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Nieuw bericht van HEIDI W ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

H. W.

Naar: FLUVIUS

18/10/2024

aub moet ik dat nu weer door sturen? zijn jullie met mijn voeten aan het spelen??

FLUVIUS

Naar: H. W.

21/10/2024

Beste, Die laatste mail met de vraag om je gegevens door te zenden is een vergissing geweest van onze diensten. Ze hadden over het hoofd gezien dat dit al eens opgevraagd is geweest en beantwoord. Op je andere vraag waar we de bedragen blijven halen, kan ik je enkel meegeven wat ik op dat moment in je dossier terugvindt. We zien dat je de voorschotfacturen van juni, juli, augustus en september niet betaald had vandaar die afrekening van 836,03€. Dat was je effectief verbruik voor de periode 28/05/24 – 29/09/2024 Het openstaand bedrag van 50,16€ is je nieuw voorschotfactuur voor elektriciteit. Mogelijks volgt er nog een voorschotfactuur en na je overstap naar je nieuwe leverancier gaat Fluvius zien wat je effectief verbruik is geweest in de periode 29/09/2024 – 07/11/2024. Daar wordt dan een eindfactuur voor opgemaakt met ofwel een teruggave of nog bij te betalen als de voorschotten het verbruik niet volledig compenseren. Deze eindfactuur zal pas opgemaakt en verstuurd worden na de overstap maar dient wel correct betaald te worden anders bestaat de kans dat je terug in portefeuille komt bij Fluvius. Ik kan je dus enkel maar meegeven om zo correct mogelijk de facturatie te betalen zodat de overgang wel kan doorgaan. Hopelijk maakt dit het duidelijk voor je, mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben hoor ik het graag. Met vriendelijke groeten, Luc Boens Directie Klantendienst Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 18 oktober 2024 17:00 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Nieuw bericht van HEIDI W ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform