Terug

hotels niet meer beschikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

J. M.

Naar: WONDERBOX

24/07/2025

Ik heb de Wonderbox 'weekendje voor 2' maar deze is in bijna geen enkel hotel bruikbaar. De hotels die in de brochure staan van Wonderbox werken al lang niet meer samen met hun en bij 1 enkel hotel kreeg ik de melding dat ze in het weekend geen bonnen aanvaarden. Ik heb ondertussen al meerdere malen contact opgenomen met Wonderbox, heb hen ook de mogelijkheid gegeven om een hotel in bepaalde regio voor mij te zoeken maar kreeg hier geen enkele reactie op.

Berichten (1)

WONDERBOX

Naar: J. M.

01/08/2025

BesteTestaankoop, Bedankt voor uw aanvraag over de situatie met meneer Meheus. Aangezien er in de aanvraag verwezen werd naar een bon die niet in het account stond van meneer, hebben we even gebeld. Uiteindelijk hebben we meneer verder kunnen helpen, hij zal een e-ticket aanschaffen voor Fief Leboichant en gaat er dinsdag heen. Als u nog vragen heeft, mag u op deze e-mail reageren. We helpen u graag verder. Het Wonderbox-Klantrelatieteam Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. thread::BNLa3i_cfGGnRUVSMBRsaEg:: ref:_00Db0JMp8._500SbXWwHH:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform