Beste, Via een cadeaubox reserveerden we een hotel in Italië voor 2 overnachtingen. We kregen een mail dat het hotel de reservering moest goedkeuren. Het hotel antwoordde dat er geen standaardkamer vrij was en we dus €90 moesten opleggen. Wat we ook deden en kregen een bevestiging via het hotel dat de reservering in orde was. Toen we ter plaatse waren, kregen we te horen dat we een pincode van 3 cijfers moesten tonen om de registratie te voltooien. Deze hadden we echter niet ontvangen, we wisten niet dat dit nodig was! Volgens het hotel konden we de pincode nog verkrijgen door telefonisch contact op te nemen met cadeaubox. Als we cadeaubox contacteerden om een nieuwe pincode te ontvangen, zat het hotel plots niet meer in hun assortiment. In december toen we boekten was dit wel zo en begin februari zat het hotel er plots niet meer bij. Cadeaubox was ook erg onvriendelijk en niet behulpzaam. We moesten onze visagegevens achterlaten in het hotel, nadien bleek dat het volledige bedrag van onze visa was gegaan.We gingen op citytrip met een cadeaubon maar hebben uiteindelijk het hele verblijf zelf moeten betalen. Graag willen we het geld ter waarde van de cadeaubon terugkrijgen van cadeaubox. Vriendelijke groeten, Kathleen Rutten