beste , wij hebben via Tui een hotel geboekt dat echt van zeer lage kwaliteit was.Het was een viersterrenhotel maar daar was in de praktijk niets van te merken.Ook de andere kamer die ze ons aanboden was echt ondermaats.Na terugkomst hebben wij een klacht ingediend bij TUI met daarin al de tekortkomingen zijnde, Er zaten vlekken op het donsdekende nachtlampjes hingen los aan de muurvlekken op het tapijthet bad lekte en had een los paneelAlles wat er in de kamer stond was gewoon dringend aan vervanging toe.Er hing een zeer indringende geur in de kamer enzDit was de reactie op onze klacht:We betreuren dat de inrichting van uw kamer of appartement niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. De inrichting en de kwaliteit van het interieur en sanitair kan eenvoudiger zijn dan u thuis gewend bent. Wat u hiervan mag verwachten wordt ook bepaald door de categorie van de accommodatie. De foto’s en teksten in ons reisaanbod geven ook slechts een idee van de indeling, afmetingen, meubilering en/of het uitzicht. Uiteraard moet de kamer is goede staat en in orde zijn.Natuurlijk doen wij er alles aan om te voorkomen dat andere klanten in de toekomst dezelfde ervaring hebben. Alle klachten worden door ons gerapporteerd aan de verantwoordelijke afdelingen. Nog vragen? Laat het ons gerust weten, we helpen u graag verder. Wij wensen u nog een fijne dag!Wij zijn echt niet tevreden met deze reactie van TUIOnze citytrip waar wij zolang voor gespaard hadden is door dit voorval echt mislukt.Van enige compensatie is blijkbaar geen sprake,Kan u ons aub bijstaan met onze klacht tegen TUI.Met vriendelijke groetenAnke Lostrie