Terug

Hotel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. T.

Naar: VOYAGE PRIVE

22/09/2021

Beste, wij zijn met jullie de derde keer met vakantie geweest. Deze keer hebben wij 2155,00 euro betaald voor en ik ga de voordelen opsommen : Superior kamer met zeezicht, All inclusive, fles mousserende wijn en fruit op de kamer bij aankomst, smoothie per dag per persoon per verblijf, 20% korting op merkdrankjes, kooklessen met de chef, langverblijfkorting...Wat hebben wij NIET gehad!!!Superior Kamer met zeezicht, keken op een ander gebouw!!!!Fles mousserende wijn na drie dagen zagen, geen fruitkorf gezien tijdens de vakantieKooklessen met de chef... in de verste verte niet gezienGeen minibar, aha ja toch ook na veel zagen...Conclusie, veel te veel betaald voor het geen we gehad hebben.Maar even ter info :We kwamen aan met de taxi, ook al moeten op wachten en ook waar we 135 euro voor betaald hebben en plaatselijk maar 50 euro enkel rit is naar en van de luchthaven!!En het rare was dat ze ons niet echt verwacht hadden, veel getelefoneer en eerst zeggen dat onze kamer maar voor 1 nacht was, nadien toch ok en mochten we toch op de kamer blijven, maar het was gewoon een kamer zoals iedeen had, dus geen superior kamer met zeezicht!Alles samen gevat zijn we dik in het zak gezet vinden wij en vragen we toch een compensatie hiervoor, anders eindigt hier voor nu en altijd onze vakanties met voyage privé!!!!!Vriendelijke groeten,Bart.

Berichten (3)

B. T.

Naar: VOYAGE PRIVE

11/10/2021

Beste, tot op heden, 11/10/2021, nog geen enkel antwoord gehad op mijn klacht.Gelieve dit toch even na te kijken aub.Groeten,Bart Truyens.

B. T.

Naar: VOYAGE PRIVE

20/10/2021

Geachte, ik heb van jullie nog steeds niets ontvangen, wij zijn vandaag juist 1 maand terug van onze vakantie.Graag had ik toch van jullie een antwoord gehad aub? Wat is er toch fout gegaan? Reclame van jullie krijg ik wel dagelijks aan, dan weten jullie mij toch te vinden...Groeten,Bart Truyens.

B. T.

Naar: VOYAGE PRIVE

04/11/2021

Geachte,Deze mail is echt de laatste!!! En dan gaan we verder met Test Aankoop. Het is echt degoutant reclame blijven te sturen en niet de moeite nemen om onze klacht toch even te bekijken.Indien nodig breng ik dit naar radio 2 bij de inspecteur!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform