Terug

Hotel volboekt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Sunweb

21/07/2023

Beste, wij boekten in januari van dit jaar via Sunweb een 3 kamer appartement half pension in hotel NH Tivoli Marina van 16 juli tot 23 juli. Enkel bij aankomst op de luchthaven in Faro werden we door iemand van Sunweb op de hoogte gebracht dat ons hotelkamer jammergenoeg volboekt was. Het hotel dat werd aangeboden als alternatief was geenszins van dezelfde kwaliteit qua ligging, faciliteiten (Oceano Atlantico) daarop werd ons Vitor’s Village voorgesteld in Ferragudo maar in 2 aparte kamers, dit hebben wij aanvaard , maar het kan geenszins evenaren wat wij geboekt hadden: ligging aan haven, vlakbij beachbars en restaurants. Nu hebben wij extra kosten, nl taxi heen en terug van Portimao /Ferragudo.(taxitickets werden bijgehouden) Extra toiletgerief moeten aankopen want 2 kamers, uit elkaar (shampoo, tandpasta, haarborstels, deo, parfum,…..) in Vitors village is er geen handdoekenservice aan het zwembad, extra handdoeken moesten dus worden aangekocht. Los van deze extra aankopen/kosten wensen wij bijkomend vergoed te worden voor het feit dat onze gezinsvakantie (1 week op een jaar) dus totaal niet is verlopen zoals gewenst , het feit niet samen een kamer te delen op vakantie , de eerste dag verpest door stress en ontgoocheling.Graag wensen wij dan ook een terdege schadevergoeding te ontvangen.Hopend op een gunstig gevolg.MvgFam. Bogaert-Van Biervliet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform