Terug

Horrorkeuken raakt niet afgewerkt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

14/02/2023

Op 27/3/2022 bestelde ik bij Keukens de Abdij, vestiging Tielt-Winge mijn droomkeuken ...dacht ik. Zo vriendelijk en gedienstig dat de verkoop gebeurde, zo klantonvriendelijk en desastreus verliep het nadien. Groot was mijn ontgoocheling toen bij de levering bleek dat mijn eiland en tv-kast in het verkeerde hout gemaakt was en er een koffieladen en schuiven en verlichting ontbraken en alle deurtjes vol lijmresten hingen. Bellen en mailen is een onmogelijke opdracht...je krijgt niemand vast en mails blijven dagen, weken, onbeantwoord. Na 4 lange weken kon ik eindelijk mijn verhaal gaan doen bij de binnenhuisarchitecte en de verkoper die duidelijk de opdracht gekregen had om te zwijgen. Ze maakten mij wijs dat de toonzaalkeuken die ik gekozen had na mijn bestelling andere frontdeurtjes gekregen had en ik het oude hout besteld had, terwijl ik een foto heb van de keuken met de reeds nieuwe deurtjes van januari 2022. Dus de verkoper had zich zwaar vergist van kleurnaam, wat ik helaas niet kon weten . Het hout dat ik wou kon bovendien volgens hen ook niet meer besteld worden omdat het zogezegd uit het assortiment was, terwijl diezelfde toonzaalkeuken nu nog steeds in de toonzaal staat ??? Daar de dan toch verkeerd geleverde en geïnstalleerde keuken toch ook niet lelijk was heb ik beslist om ze te behouden en kon ik moeiteloos de andere mankementen bekomen .... zolang ik maar over het hout zweeg. Ondertussen zijn ze van naverkoop nog komen herstellingen doen , maar nog steeds niet compleet (tafelgrootte niet ok, geen schuiven, bakje voor afstandsbediening voor de verlichting mankerend,...) Maar 13 maart en zoveel verlofdagen verder, komen ze nog eens...hopelijk is het dan compleet. Maar waar ik het hier expleciet wil over hebben is het tablet...dat is na 4 maanden nog steeds niet OPGEMETEN...laat staan besteld... Mijn mails blijven onbeantwoord. Ik snap niet waarom ze niet komen opmeten of tenminste een uitleg geven waarom het zo lang duurt. Het is een schande dat de klant alles vooraf moet betalen want anders wordt er niet geleverd. Mijn geduld raakt op en laat dit de eerste stap zijn op een succesvol vervolg. Maar laat even duidelijk zijn dat ik nu geen toegevingen meer doe.

Berichten (4)

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: C. S.

14/02/2023

Beste,Dit dossier staat bij ons ingepland voor de afwerking van de keuken op maandag 13/03/2023 - 08u00 met 2 techniekers.Tom Wuyts Planning Servicetom.wuyts@keukensdeabdij.beWebsiteInstagramFacebook

C. S.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

14/02/2023

Dat weet ik, heb het trouwens vermeld, maar het gaat over het tablet. Wat is daarmee aan de hand? Dit kan toch opgemeten worden.

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: C. S.

14/03/2023

Beste mevrouw Stas,Mijn excuses dat de keuken na de laatste service nog niet volledig afgewerkt is.De stukken die nog nodig zijn voor de uiteindelijke afwerking zijn doorbesteld. (afstandsbediening verlichtingaangepaste scharnierenfronten die technieker heeft aangeduid op plan - 6 kasten)Zodra wij bericht gekregen hebben van de fabrikant zal ik u op de hoogte brengen van de levertermijn.Wanneer de stukken bij ons geleverd zijn, bel ik u op voor het maken van een afspraak voor afwerking.Nogmaals mijn excuses voor de opgelopen vertraging.Met vriendelijke groeten,Tom Wuyts Planning na-servicetom.wuyts@keukensdeabdij.be054 34 19 98WebsiteInstagramFacebookPinterestMet vriendelijke groeten,Tom Wuyts Planning na-servicetom.wuyts@keukensdeabdij.be054 34 19 98--WebsiteInstagramFacebookPinterest

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: C. S.

17/03/2023

Beste mevrouw Stas,De materialen voor uw keuken komen midden april binnen.Past het U dat ik dezelfde technieker weer langs stuur voor de afwerking van de keuken op maandag 24/04/2023 - 12u30?Laat u iets weten?Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Tom Wuyts Planning na-servicetom.wuyts@keukensdeabdij.be054 34 19 98--WebsiteInstagramFacebookPinterest


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform