Op 27/3/2022 bestelde ik bij Keukens de Abdij, vestiging Tielt-Winge mijn droomkeuken ...dacht ik. Zo vriendelijk en gedienstig dat de verkoop gebeurde, zo klantonvriendelijk en desastreus verliep het nadien. Groot was mijn ontgoocheling toen bij de levering bleek dat mijn eiland en tv-kast in het verkeerde hout gemaakt was en er een koffieladen en schuiven en verlichting ontbraken en alle deurtjes vol lijmresten hingen. Bellen en mailen is een onmogelijke opdracht...je krijgt niemand vast en mails blijven dagen, weken, onbeantwoord. Na 4 lange weken kon ik eindelijk mijn verhaal gaan doen bij de binnenhuisarchitecte en de verkoper die duidelijk de opdracht gekregen had om te zwijgen. Ze maakten mij wijs dat de toonzaalkeuken die ik gekozen had na mijn bestelling andere frontdeurtjes gekregen had en ik het oude hout besteld had, terwijl ik een foto heb van de keuken met de reeds nieuwe deurtjes van januari 2022. Dus de verkoper had zich zwaar vergist van kleurnaam, wat ik helaas niet kon weten . Het hout dat ik wou kon bovendien volgens hen ook niet meer besteld worden omdat het zogezegd uit het assortiment was, terwijl diezelfde toonzaalkeuken nu nog steeds in de toonzaal staat ??? Daar de dan toch verkeerd geleverde en geïnstalleerde keuken toch ook niet lelijk was heb ik beslist om ze te behouden en kon ik moeiteloos de andere mankementen bekomen .... zolang ik maar over het hout zweeg. Ondertussen zijn ze van naverkoop nog komen herstellingen doen , maar nog steeds niet compleet (tafelgrootte niet ok, geen schuiven, bakje voor afstandsbediening voor de verlichting mankerend,...) Maar 13 maart en zoveel verlofdagen verder, komen ze nog eens...hopelijk is het dan compleet. Maar waar ik het hier expleciet wil over hebben is het tablet...dat is na 4 maanden nog steeds niet OPGEMETEN...laat staan besteld... Mijn mails blijven onbeantwoord. Ik snap niet waarom ze niet komen opmeten of tenminste een uitleg geven waarom het zo lang duurt. Het is een schande dat de klant alles vooraf moet betalen want anders wordt er niet geleverd. Mijn geduld raakt op en laat dit de eerste stap zijn op een succesvol vervolg. Maar laat even duidelijk zijn dat ik nu geen toegevingen meer doe.