Beste, op eBay hebben wij een hoorn gekocht uit de UK, Nottingham. De hoorn werd verzonden, maar werd bij de douane tegengehouden. We zagen dat het pakket nog steeds vastzat en hebben gevraagd aan de verkoper om hiernaar te informeren. Deze heeft toen geïnformeerd en er zou geen probleem zijn de hoorn zou geleverd worden. Deze communicatie hebben we op email. Blijkbaar moesten er douanekosten door de koper betaald worden. Wij zijn wij daar op geen enkele manier voor gecontacteerd geweest. Niet via email, niet via brief, niet telefonisch,... Dus we konden gewoon niet betalen. Uiteindelijk is de hoorn terug naar Nottingham verzonden en heeft de verkoper deze terug in zijn bezit. Hij zou deze terugsturen. Uiteindelijk is dit niet gebeurd en geeft de verkoper geen antwoord meer. Bij eBay hebben we 2x klacht ingediend en zij vinden onze vraag voor terugbetaling ongegrond, want zij zeggen dat we de hoorn ontvangen hebben. Het is uit de tracking info die ik jullie bezorg zeer duidelijk dat de verkoper de hoorn terug in zijn bezit heeft. Het is onbegrijpelijk voor zo een platform als eBay dat dit niet grondiger onderzocht wordt ondanks dat de informatie duidelijk is. Wij zijn dus 1067 euro kwijt en hebben geen hoorn ontvangen.Wij roepen dus graag jullie hulp in.