Terug

Hoorapparaten werken niet goed

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

14/04/2023

Sinds begin 2021 heb ik hoorapparaten van H Anders. Ik ben reeds verschillende keren langs gegaan omdat er problemen waren . Nu rechterkant/ apparaaat valt uit en na een tijdje start het terug op. Dit is de meest voorkomene klacht. Ik ben allesbehalve tevreden en wens ofwel geld terug of een nieuw apparaat. Mijn dochter heeft er ook van H A en heeft geen problemen. Mijn vorige waren van Laperre en daar heb ik geen problemen ondervonden.

Berichten (1)

HANS ANDERS BELGIE

Naar: L. V.

17/04/2023

Beste heer Verluyten,Graag willen wij u danken voor uw melding, welke wij op onze afdeling klantenservice, in goede orde hebben ontvangen. Uw klacht staat in ons systeem geregistreerd met referentienummer 238080.Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite hebt genomen om de ontstane situatie met ons te delen.De areamanager van de betreffende vestiging zal ervoor zorgen dat er door de directe verantwoordelijke binnen vijf werkdagen contact met u wordt opgenomen om deze situatie door te spreken.Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 2745536 (Lokaal tarief).Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,ErikHans Anders Contact Center Medewerker078-487700 (Lokaal tarief)ref:_00D1r1obDP._500696NJrrr:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform