Terug

hooge factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: Engie

19/02/2024

al 12 jaar klant bij engie,nu opeens hooge factuur

Berichten (1)

Engie

Naar: B. S.

20/02/2024

Beste,Op basis van de weinig concrete informatie in onderstaande dossier kunnen wij niet achterhalen over welk adres/EAN/klantnummer de klacht gaat.Gelieve deze gegevens op te vragen bij de klager en deze aan ons te bezorgen.Pas na ontvangst van deze informatie zal er verder gevolg gegeven worden aan dit dossier.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 19 février 2024 16:41À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - hooge factuur - (CPTBE01973094-17)Klacht - hooge factuur - (CPTBE01973094-17) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform