Terug

Hoog factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Luminus

09/11/2023

Beste , ik kreeg laatst een een factuur van € 6455,35 voor 10 maanden ( 11/11/2022 tot 30/09/2023) maar had daarvoor al een factuur gekregen van € 1119,17 . Dit factuur kon ik begrijpen omdat ik ondanks men regelmatig bellen geen voorschotten heb betaald . Sinds onze verhuis is het allemaal misgelopen en zou graag hebben dat dit word recht gezet doordat het factuur van €6455,35 onmogelijk is .

Berichten (1)

Luminus

Naar: N. M.

12/12/2023

Beste mevrouw MuylleNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 12/12/2023.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform