Terug

Hoofdtelefoon SONY laadt niet op,

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Cool blue

14/01/2024

Beste, Op 19 december 2023 bestelde ik online bij Coolblue online de SONY hoofdtelefoon sony wh-1000xm5. Geleverd met batterij volledig opgeladen (goed voor een gebruiksduur van dertig tot veertig uur). Op 13 januari wil ik deze voor de eerste keer opnieuw opladen met de bijgeleverde kabels, maar dit werkt niet . Ik rijd naar de Coolblue-winkel in Gent. Eerst wil men deze wel inruilen maar daarna begint men moeilijk te doen. Besluit : niet inruilen, opsturen naar Sony en zien wat er volgt. Verdere communicatie via email. Geen voorspelling termijn mogelijk. Dat kan toch niet : minder dan een maand besteld, binnen de 30 dagen terug naar de winkel (dus binnen omruiltermijn Coolblue). Wens = terugbetaling hoofdtelefoon.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform